zaterdag 11 maart 2023

en dat gebeurt natuurlijk op een gepast moment.... dus not

 

Je denkt in je onschuld terwijl je in je bed ligt, laat ik even een keelsnoepje nemen, dat is wel even lekker voor het slapen gaan, en dan gebeurt het.... 

Je voelt ineens wat scherps in je mond, je denkt nog even, naïef als je bent, dat verbeeld ik me. .maar dan ga je toch maar eens voelen en ja hoor daar zit een gigantische gat..... er is of een kroon uitgevallen, wat je dan hoopt of er is rigoureus een hele hoektand afgebroken.. en het erge is het is in het zicht.. dus je moet een oplossing zoeken.. 

Gelukkig heb ik zon lijntje met mijn tandarts dat ik haar via messenger kan bereiken, dus ik heb haar geschreven rond half 10 over dat er een stuk van mijn tand af was, met een zeer onflatteus foto.. maar soms moet je dat doen om te laten zien hoe ernstig het is.

Gelukkig reageerde ze nog, en voor ik het wist had ik een afspraak om 13.15. kortom ik ben dan normaal les aan het geven..  dus dat moest ik, totaal tegen mijn principe in, vrij voor gaan vragen, dus dat moest ook nog geregeld worden..

Gelukkig kon ik dit regelen en kon ik naar de tandarts, 

Er spookt natuurlijk van alles door je hoofd op zon moment, van als het maar geen plaatje gaat worden, tot als het maar te maken is etc.. kortom er gebeurt een hoop in je hoofd

Ik was keurig op tijd bij de tandarts en dus werd ik ook meteen geholpen, gelukkig was ik zo verstandig geweest om het afgebroken stuk te bewaren en dat kon geplakt worden, met als gevolg dat er minder gedoe was. 

Meteen daarna vervolgafspraken gemaakt voor het zetten van een kroon.. mijn gebit is inmiddels goud waard...

Nou ik was iets te blij, ik eet vrijdagavond net voor dat ik naar de voorstelling ging, een stukje brood en ik voelde het gebeuren het stukje dat ik dus had laten plakken liet los en ik ben het kwijt, had het brood uit mijn mond gehaald en dacht laat ik slim zijn en het meteen afspoelen met als gevolgd dat het door de gootsteen is gefloept.. dus ik hoop dat ik maandag weer mag komen en dat dan meteen de voorbereidingen kunnen worden gedaan


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten