zaterdag 23 mei 2020

lastig maar wel goed



Het is een uitgave dat weten we allemaal, maar goed slapen en diep slapen en uitgerust wakker worden, is heel wat waard, dat weten we ook.. dus het was tijd... een ander matras aan te schaffen, stond nog op het te aanschaffen lijstje... Lijstje is bijna afgewerkt, nog een andere bank en dan is het compleet wat er zoal gedaan moest worden.

Het matras wat ik zocht , was het matras waarop ik ook slaap bij mijn moeder, een heerlijk matras waar ik dus goed uitgerust op wakker word... een matras met veren, pokkets etc.. kortom het matras wat je hier op de foto ziet.

Het was even zoeken en dan vind je hem op het internet.. en wat blijkt, deze matras is duur heel duur. .maar de actie is.. de 2de matras gratis.. nou ben ik niet zo van het moeilijke gedoe maar vond het een achterlijke actie.. dus.. ik aan de telefoon, meteen actie ondernemen daar ben ik van.. en wat bleek, omdat ik belde kreeg ik naast de 10% korting ook nog  een actie code waarmee ik dus 1 matras kon bestellen voor de helft van de prijs.. ik denk nog even daar zit vast een addertje onder het gras maar ik denk dan ook. wie niet waagt die niet wint.

Dus  dit matras aangeschaft incluis nieuwe kussens, want dat slapen op de bamboe kussens, is heerlijk, daar niet van, maar op een gegeven moment ben je wel zat om op harde houten stengels te liggen. met namen omdat ze ook verpulveren..  ze worden er niet leuker op en liggen niet meer echt lekker,
kortom na 4 jaar mogen die ook wel vervangen worden..

Wat blijkt nou bij dat matras kreeg ik ook nog gratis twee bijpassende kussens.. dus mijn geluk kan niet op..  ik ben superblij.. als het goed is komt het aanstaande dinsdag thuis.. dan heb ik nog 1 actie te doen het oude matras moet ook nog weg op de 1 of andere manier.. daar heb ik nog even geen oplossing voor.. maar dat komt vast wel ter zijne tijd of niet

Daarna even nog een crisis opgelost met een leerling, was even nodig, de leerling had even een goed advies nodig, en soms moet je dan maar even loslaten dat je eigenlijk vrij bent, dat je thuis mag zitten. etc maar dit is dan even belangrijker

De Wod die ik deed, wederom minimaal 1000 cal ging als een trein..  de kb 16 kilo werkte perfect.. het ging nu sneller met de oefeningen die ik deed, waarmee meteen het mysterie is opgelost waarom ik soms meer verbrand dan andere sportmaatjes..  het is mijn gewicht, mijn aantal spieren en dan dat ik zwaarder train dan sommigen... tenminste dat denk ik.

100 sit ups,  100 lunches,  en om de 10 sit ups. 10 kb swing met met 24 en dan 10 links en rechts 10 keer de kb naar je schouders en dan  boven je hoofd brengen.. met 16 kilo zo leuk dat het ging

Na het sporten onder de douche, meteen even naar  de action gegaan om daar verf voor maandag te halen, om ook meteen wat andere dingen te halen. merkte voor het eerst vandaag dat de kb wat ruw zijn aan bij het handvat dus van die poezelige handschoentjes gekocht weet niet of ze werken en of ik het wat vind.. maar het is het proberen waard

Snel nog wat tulpen gehaald en die zijn niet depressief, en wat pioen rozen.  het huis is weer gezellig...
Kortom de vrijdag was lekker.. en genieten..
hieronder nog een prachtig liedje.. ik vind hem zo mooi.. dus ik denk dat velen van jullie het met mij eens zijn vooral de tekst is geniaal van  onze aller Annie MG Smith



Geen opmerkingen:

Een reactie posten