vrijdag 15 mei 2020

excursie

Afgelopen donderdag mochten we  in kleine groepjes het nieuwe gebouw in.. ik kan niet anders zeggen dat ik erg onder de indruk ben, dat ik gegrepen ben door wat ik zag. het zag er prachtig uit,. en wat een rust in dit gebouw.. Met recht een prachtige vmbo school voor leerlingen die er tot hun recht komen

Zo mooi en zo doordacht, grote lof voor onze locatie leider. die dat toch maar even voor elkaar heeft gekregen.

We werden ontvangen het technieklokaal, waar we een glaasje bubbels zonder alcohol en een bonbon kregen, die ik heel liefdevol heb afgeslagen, mede omdat ik daar niet zo van hou, en me net weer eens hard had toegesproken dat ik meer op moet gaan letten wat ik eet en hoe ik eet, dus daar niet aan mee gedaan, en dan ben ik trots op mezelf dat ik het niet doe en dat ik sterk genoeg ben om het te weerstaan.. heerlijk.

We kregen een rondleiding door de school, ik kan niet anders zeggen dan dat ik van de ene verbazing in de andere viel.. zo mooi... met natuurlijk, waar ik het meest naar uitkeek, mijn lokaal.. het nieuw drama lokaal.. hoe zou het zijn

Bij binnenkomst was ik erg verrast door de grote ervan, in mijn verbeelding leek hij zo klein.. maar ineens dacht ik, ik heb best wel veel ruimte nog.. daarnaast was de vloer prachtig. mooi gemarmerd zwart ballet vloer, met een mooi houten plafond  uit de oude aula.. toch mooi ik heb nog een stukje oud in mijn nieuwe lokaal.. Onze hele school, is bekeken of het mogelijk zou zijn om spullen her te gebruiken uit de oude school en dat is geluk gelukkig.. prachtig.

Verder dwalend door het gebouw zagen we de ene na de andere mooie en bijzondere details, lampen die meer deden denken aan een prachtige restaurant dan aan een school, niks meer dat akelige tl verlichting maar gewoon mooi sfeer lampen een prachtige trap, waar ik zo gek op ben, Herinneringen uit mijn tijd op de pa, waar we altijd op de trappen zaten.. zo geweldig... en mooi... ook vreselijk strak maar wel warm..

Kortom eigenlijk zou een ieder moeten komen kijken in de school wat een prachtig gebouw we hebben gekregen. mijn petje af voor Evelien die dat toch maar even voor elkaar heeft gekregen...

hieronder wat impressie foto's van het nieuwe gebouw:
ps en ik heb zon zin er in aan het werk te mogen.. en heerlijk tegenover mijn lokaal zit een toilet.. een echt senioren toilet heb ik het maar genoemd omdat ik toch wel vaak moet tijdens, na etc de lessen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten