dinsdag 26 mei 2020

haat liefde verhouding



Alles zorgvuldig gepland, tot in de puntjes uitgedacht, op tijd op, snel de ochtend rituelen gedaan, omdat hij zou komen.. De man waar ik al maanden op zit te wachten, die me al een keer heeft laten zitten, door te zeggen ik heb aangebeld maar toch niet had aangebeld.. dus.. tja.. kom maar op dan denk ik.. ik ben er klaar voor... 

Na uitvoerige telefoontjes met het regelen van afspraken etc, is het gelukt, vandaag 25 mei, tussen 8.30 en 12.35 komt de man der mannen over de vloer.

|Mijn ketel gaat schoongemaakt worden, het ventilatiesysteem gaat gecontroleerd worden.. kortom er gaat veel gebeurt worden, waar ik totaal geen verstand van heb.. dus tja.

Die mannen komen binnen, rommelen wat in mijn geschilderde berging in de keuken, doen wat met een stofzuiger, soms hoor ik ook nog liefdevol een tik of knal, en ineens is het klaar, moet ik iets tekenen en  heb geen idee wat ze gedaan hebben, en waar ik voor teken. misschien teken ik wel dat ik het goed vind dat ik opgeblazen ga worden of zo.. geen idee. .maar goed ook daar is mee te leven en te overleven..

Dus ik zat al vroeg in mijn werkkamer, moet tenslotte wel werken ook, het onderwijs op afstand is nog steeds aan de orde.. dus het gaat lekker zo

En dan om half 10 een telefoontje, de monteur is ziek, komt vandaag niet..  ik moest even nadenken want hij komt niet en nu? maar er werd al gezegd er word een nieuwe afspraak gemaakt.. en dat is het probleem, want volgende week sta ik weer halve dagen voor de klas.. de middagen, dus ik denk dat het weer een feestje gaat worden met de dame van de planning.. we zullen wel weer in strijd raken omdat zij iets  bedenkt dat ik niet kan..

Maar ach het houd je van de straat en je blijft bezig, en ik heb weer een onderwerp voor mijn blogje

Vandaag kwamen mijn bestelde theeglazen, ik ben gek op bepaalde theeglazen daar kan lekker veel in en ze liggen zo lekker in de hand, ze voldoen op alle fronten voor mij, maar zijn tegenwoordig moeilijk te vinden.. maar ik had ze weer gevonden op het internet..

Dus die werden vandaag bezorgd, de doos was erg groot maar goed dat maakt niet uit. ik kreeg ze,  meteen maar even de pakjes aangenomen voor mijn buren, net zo handig,  en een leuk gesprek over hoe mijn postbezorger zijn Suikerfeest had doorgebracht, erg leuk, een auto gehuurd in Almere, hij noemde merk en nog iets, waarop ik op goed geluk zei. snelle auto dus.. en dat was goed gegokt, normaal zou ik vragen welke kleur omdat merken me niets zeggen, maar dit keer dacht ik laat ik eens slim overkomen..
Maar hij had het erg leuk gehad, hij was naar Amsterdam geweest  en Rotterdam om te chillen met vrienden... etc.. ik ben dus ook weer op de hoogte van zijn vrije tijd

De maandagmiddag naar school om daar toch maar eens flink aan de bak te gaan
nog een paar dingen verven en dan is het klaar, dan kan alles aan het einde van de week, als het kan en mag naar mijn nieuwe lokaal en dat zou wel heel fijn zijn.. maar dat wachten we af

Het schilderen ging lekker snel,  ik was binnen de kortste keren al klaar met alles, dus dat was erg lekker. daarna me toch nog even opgewonden dat er zomaar 2 statieven uit mijn lokaal zijn verdwenen, wat ik dus dan niet begrijp, men pakt zomaar spullen van een ander.. met als gevolg dat ik dus de hele school weer af ben gelopen om mijn statieven te vinden....  en niet gevonden kan ik dan heel heel boos om worden. maar goed het is niet anders dan toch maar weer nieuwe aanschaffen het is niet anders

Na het schilderen terug naar huis om het blije maar ook zo vreselijk bericht te zien staan dat mijn matras komt tussen 7.30 en 10.35 daar kan ik dus niets mee.. dat is afschuwelijk moet ik vroeg uit mijn bed om het matras te ontvangen.. bizar maar goed het is prima het is voor een goede zaak tenslotte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten