dinsdag 27 augustus 2024

zo mooi en ook zo dierbaar

 

Zoals ik al schreef gisteren kreeg ik van vriendin en collega Rebecca een prachtig kunstwerkje voor aan mijn muur met kunt gekocht, gekregen of zelf gemaakt, Toch zal uiteindelijk de kunst die ik zelf heb gemaakt, mijn foto's waarschijnlijk verdwijnen naar een andere muur in de werkkamer.We zullen zien.,

Met dit kunstwerkje ben ik super blij omdat het gaat over mijn stad Berlijn, ik vind het heerlijk om dat te zien mede omdat ik dan zo af en toe in mijn gedachten er naar toe kan dromen, daarom hangt hij ook behoorlijk in het zicht voor mij.. 

Zoals velen weten  ben ik gek op en van en in Berlijn, het is dat ik nog niet de staatsloterij heb gewonnen, tenminste nog niet heb gewonnen om daar een appartement te kunnen kopen om daar later te gaan wonen, al denk ik dat ik toch dan ook wel Nederland ga missen.

Maar nu heb ik een klein stukje bekend Berlijn aan mijn muur in de vorm van een kunstwerk in mijn favoriete kleuren.

Als ik naar dit kunstwerk kijk droom ik meteen weg en ben ik even weer met mezelf aan het stoeien in Berlijn. heerlijk

Superblij met dit prachtig cadeau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten