woensdag 21 augustus 2024

ook dat is geregeld....

 

Afgelopen dinsdag had ik eerst een heel eind gelopen om daarna bij vriendin Ankie de reis voor de herfstvakantie te boeken... We wilden naar Napels, Pompeii en natuurlijk de Vesuvius beklimmen ,maar ja dat had ik al gedaan 2x dus dat was niet echt iets om nou naar uit te kijken, het enige nieuwe voor mij zou zijn dat ik dan de nieuwe opgegraven gedeeltes van Pompeii zou kunnen zien en dat lokt ook wel , maar dan kun je beter ergens anders gaan zitten en dan een dag op en neer reizen naar Pompeii.

Dus we besloten om naar Turijn te gaan, en daar ook een dagje Milaan aan toe te voegen, zodat we genoeg te doen hadden,. Ik wil al heel lang een keer naar Turijn met name om de lijkwade van Jezus te zien, dit omdat dit zo bekend is dan wil ik het wel een keer zien,. Daarbij komt dat we veel dingen kunnen bekijken in Turijn dus dat is ook weer mooi meegenomen.Het hotel was snel geboekt, tevens de vlucht rechtstreeks naar Turijn dus we konden onze lol niet op. Wel vonden we het vreemd dat we verplicht 23 kilo ruimbagage moesten nemen bij cheap tickets maar goed we hoeven er geen gebruik van maken en daar komt bij.. heel bijzonder met de 23 kilo ruimbagage waren we nog goedkoper uit dan als we met de KLM hadden geboekt zonder ruimbagage.. en we gebruiken die 23 kilo niet maar je weet nooit hoe het loopt, misschien kopen we zoveel dat we toch nog gebruik moeten maken van de ruimbagage. en dan kan dat.

 

Dus nu komt het leuke gedeelte de reis voor bereiden en bekijken wat we willen gaan doen.

ik heb er in iedere geval heel veel zin in.



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten