zaterdag 10 augustus 2024

kb maandagavond

 

Elke maandag en donderdag stink ik er weer in, ik verheug me enorm op de kb, leuk met de sportmaatjes samen sporten en genieten en dan.. begint Frank, goedlachs altijd maar weet nooit of dat nou een lief lachje is of een sadistisch lachje omdat wat hij heeft bedacht ons blij gaat maken.. vaak is het het laatste niet het geval.. het komt zo vaak voor dat je voor apegapen op de grond ligt na een les van Frank en alleen maar denkt. mag het wat minder.. maar het is goed, het vreet je conditie op en ja het is zwaar maar het voordeel is wel dat je steeds meer conditie opbouwt en je dus steeds meer kan en ook zwaarder kan trainen. Afgelopen maandag was het inderdaad de hel.. ik dacht dit komt nooit meer goed maar gelukkig toch wel..

warming up

knie hef

hakken billen

squats

armen naar voren

armen naar achteren

push up

lunges links en rechts


wodjes

alle rondes  3x  2 oefeningen, 15 seconden rust

ronde 1

kb swing americano

kb swing russian

ronde 2

squat

lunges

ronde 3

buikspieren

dymand situp

crunch

dit 1 minuut en dan 15 seconden rus

maar 2 rondes

ronde 4

30 secondes push up 

15 secondes rust

30 secondes voorlig steun

dit weer 3 rondes

daarna

ook weer 3 rondes van 1 minuut werken, 15 seconden rust

snatch eerst links

daarna rechts

strechen

als je dit zo leest denk je dat valt toch wel mee. maar nee dus... ik had kb van 20 16 en de 12 had ik wel maar die heb ik eigenlijk niet echt gebruikt..

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten