dinsdag 20 augustus 2024

yes terug van vakantie en dan...


 nou net terug uit Londen en dan toch maar weer naar de KB, de zondagochtend had ik even overgeslagen omdat ik toch wel even wilde uitslapen. zeker in de wetenschap dat ik een erg drukke week voor de boeg zou krijgen waarbij ik moest gaan oefenen met vroeg opstaan etc. maar goed dat komt ook vanzelf wel weer op de regel

Maar toch besloot ik om naar de kb te gaan van Frank, dit omdat het ondanks dat het steeds afzien is het erg leuk is om te sporten met elkaar.

Dit keer was niet anders dan de andere keren maar wat was het slopend deze les dit keer..

Warming up

 knie hef

hakken billen

squat

armen naar voren

armen naar achteren

pus up ( 8)

burpies..

en daarna begint de hel...

sally zonder kb

alle oefeningen 1 minuut met 15 secondes rust en 4 rondes

swingen

lunges

snachtes

trusters

 buikspieren

crunches

legraisers

russian twist

diamond situp

sit up met kb

planken

voorligsteun

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten