zondag 7 mei 2023

Stop me ( Bonnie St Claire)

  Niet gekozen voor het Eurovisie Songfestival

 ( tot aan het songfestival zal ik steeds een liedje hier neer zetten die 

volgens mij door had moeten gaan naar het Eurovisie Songfestival)

  Stop me

 ‘n Don Juan dat kun je zien

Als Bryan Ferry of James Dean
Zal jij nooit zijn
Je talent is te klein
En je neus te groot
Maar welk idool in de pop
Heeft duizend volt in elke vingertop
Dat heb jij en m’n lichten springen op rood


Als jij me aanraakt
Stop me
Stop me dan toch
Omdat ik dat zelf niet meer kan
Als jij me aanraakt

 
Als jij me aanraakt
Stop me
Stop me toch
Of ik vergeet mezelf
In jouw armen nog
Als jij me aanraakt

Als een poppetje aan een touw

ben ik in de armen van jou

en ik kan niet anders

omdat ik van je hou

Als jij me aanraakt
Stop me
Stop me dan toch
Omdat ik dat zelf niet meer kan
Als jij me aanraakt
 
Als jij me aanraakt
Stop me
Stop me toch
Of ik vergeet mezelf
In jouw armen nog
Als jij me aanraakt

 als je me in je armen sluit

dan voel ik de vlammetjes op mijn huid

en je danst de tango

waarvan Fred Astair nog wat leren kan 

en ik weet net als jij van  de bloemetje en de bij

dus hou me tegen want de honig is te zoet voor mij

Als jij me aanraakt
Stop me  Stop me dan

omdat ik dat zelf niet kan

 Als je me aanraakt

stop me 

ik zweef naar de hoogste ster

anders gaan we te ver.

 

stop







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten