maandag 22 mei 2023

Cross training....pre vakantie training

 

Het lot besliste het al, ik was om 6.15 wakker, nadat ik mijn duolingo oefening had gedaan wist ik het al, dit gaat hem niet meer worden met uitslapen, dus laat ik slim zijn en dan maar gewoon lekker vroeg mijn bed uit en dan vriend MArco gelukkig maken en naar de cross te komen. Dus Marco geappt en ook vriend Niels, maar ja Niels heeft de gewoonte dat alles van Ajax belangrijker is dan wat ook. dus die ging naar een wedstrijd, dus die kwam niet. 

Ik was wat laat, maar het voordeel was wel dat MArco dus net kwam aanrijden, dus ik kon hem meteen het boekje voor zijn zoons, en voor zijn pete kind geven, en daarbij meteen een ganzenbord om ooit als les te kunnen geven... leek me wel leuk,

Samen naar binnen en daar bleek dat we maar met 6 personen waren en dat maakt nooit iets uit, dat is prima.

Dit keer was de les wederom opgebouwd uit verschillende wodjes..

we begonnen met de warming up

3x15

front raise

side raise

bent over fly

warming up 2

3x15

sit up

squat

push up

 

EMOM 1

( every minit on the minit)

10 minuten

legraises om en om

lunges achteruit stappen

EMOM 2

12 minuten

plank( laag)

deadlift 

EMOM 3

9 minuten

lying triceps extensions

side plank links

side plank rechts

EMOM 4

12 minuten

sumo deadlift high pull

kb swing russian

bench press

 

als afsluiting kregen we een AMRAP

( as many rounds as posible)

 20 minuten

10 pushpress links en rechts

10 kb swing american

10 box jumps

 

mocht er tijd over zijn dan konden we nog Tabata's doen.


De les vloog om, ik was wederom doorweekt en kapot van het sporten.. de conditie die volgens mij best wel goed is, lijkt dan ineens niet meer zo goed te zijn.. heel bizar.. maar goed we zullen zien. we blijven dapper doorgaan met sporten op de zondag..

 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten