maandag 19 december 2022

Kerst lokaal

Elk jaar doe ik het weer, wil ik toch voor alle leerlingen, een kerstlokaal maken, zeker de laatste twee weken voor de kerst waarin al zoveel dingen veranderen, wil ik zorgen dat de sfeer er is.
Ik kan er echt naar uitzien altijd.

Dus twee weken voordat de kerstvakantie begint  begin ik mijn lokaal te versieren, met beleid, niet te veel maar gewoon sfeervol.
Ik leg mijn deurmatje neer, een gouden aankoop, ooit in de aanbieding bij het Kruidvat, en nog steeds zijn de leerlingen er helemaal wild van, kijken er naar met ogen en de vraag hoe dat nou kan,. De lichtjes zijn eigenlijk gewoon platte led lampjes en het is een rendier.
Toen hij dit jaar er voor het eerst in mijn lokaal lag, sprongen de leerlingen er over heen omdat ze dacht dat ze er niet op konden staan.
 
Daarnaast hang ik wat kerstverlichting op,  en zet ik een nep kerstboompje neer met licht, niet zo heel bijzonder maar het geeft wel sfeer. Natuurlijk staan er ook kaarsen op batterijen, en heb ik het kerstboompje dat diverse kleuren geeft om ook wat kleur te geven aan de dagen.

Ik geniet enorm van deze dagen voor kerst  op school

en nadat ik thuis kwam stond er ineens van de verhuurder een kerstboom in onze hal, vond ik zo mooi en zo gaaf gebaar.. het geeft toch sfeer en maakt het nog leuker deze dagen




het matje
 
 hieronder de kerstboom van de verhuurder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten