dinsdag 6 december 2022

En ja hij staat er ook weer...

 

Al een week voor kerst was ik begonnen met mijn kerstboom naar boven te halen om hem op te zetten, wetende dat het drukke dagen gaan worden de komende weken moet ik er echt even een in een veelheid stappen van maken voordat ik hem kan opzetten en optuigen.. 

Dus ik besloot op de zondag voor de Sinterklaas de boom alvast zo ver op te zetten dat ik hem alleen nog maar hoefde te versieren met de vogeltjes en de gekochte vogeltjes die ik zo geweldig mooi vind, de nieuwe, dit jaar is de trent ook kolibrietjes wat ik erg fijn vind dan kan ik de kolibrie die ik heb voorzien van gezelschap. Tevens nog wat extra uiltjes gehaald voor het uiltjes bos, en naast de twee pinguïns die ik al had ook nog twee vliegende pinguïns, , mede omdat het zo leuk begint te werden

Daarnaast kan ik het niet helpen maar ik heb een tik met kerststallen, vooral mooie subtiele kerststallen, witte en zwarten, zilveren kerststallen doen het goed, vooral de strakke vormen. Dus dat gaat nu al mis. 

Toch hangen er naast mijn vele vogeltjes ook engeltjes in de boom allemaal rond de kerststal.

Elk jaar weer zie ik er naar uit om hem te mogen optuigen en soms nog meer om hem weer af te tuigen, dat is iets wat wonderlijk is bij mij, ik kan er intens van genieten mijn huisje super gezellig te maken in de sfeer die ik geniet maar ben het dan ook zomaar in eens zat moet de boom en alle frutsels het huis uit wil ik weer gewoon mijn huis als mijn huis.. 

Maar toch ik vind het intens gezellig met de witte kerststerren, met de sfeer lichtjes met de kerststallen en de boom maar weet nu al dat hij op 28 december weer keurig ingepakt in de schuur staat bij te komen van het schitteren dit jaar.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten