dinsdag 20 december 2022

12 days off chrismas

 

Toen ik deze boom zag vond ik het een prachtige maagdelijke witte boom, ik verheugde me op de witte kerst en ik werd blij. totdat het tot mij doordrong dat deze boom waarschijnlijk gevuld gaat worden met allemaal opdrachten die we moeten doen... opdrachten die ik niet leuk ga vinden en die waarschijnlijk zwaar gaat worden.

Bij aankomst waren mijn maatjes er niet maar uiteindelijk kwamen mijn maatjes Niels en Marco toch opdagen, nadat ik ze had geappt, gelukkig maar anders is het wel leuk maar ik mis dan de krenten in de pap.

We hadden voor na die tijd wat lekkers meegenomen omdat dit de laatste les was voor het einde van het jaar.

De les bestond uit de 12 days off chrismas  wod

dat hield in dat je eerst oefening 1 deed, daarna oefening 2 en dan ook weer oefening 1, om daarna oefening 3 te doen en dan weer 2 en weer 1 en zo door tot je bij 12 bent en dan weer de hele boom aftuigen. dit alles onder de bezielde kerstklanken van de kerstmuziek.. die je op een gegeven moment wel de neus uit komen, heb er nu al genoeg van.

de oefeningen die we moesten doen waren. het nummer is het aantal dat we moesten doen, als je aan het einde was dan moest je weer helemaal terug. .en Marco en ik hebben het helemaal gehaald heerlijk. maar we waren kapot.

Daarna met een aantal heerlijk aan de thee gezeten en kerstkransjes en chocolade gegeten heerlijk met elkaar genoten en lekker gepraat, het is zo leuk met deze groep, we hebben het goed.

1 kb burpee

2 sumo- deadlift high pull

3 kb deadlift

4 kb goblet squat

5kb swing russian

6 sit up k b

7 bent over row. links en rechts is 1

8 kb snacht links en rechts is 1

9 front racket lunge, links en rechts is 1

10 American swing

11 kb clean. links en rechts is 1

12 kb press links en rechts is 1



Geen opmerkingen:

Een reactie posten