zondag 11 december 2022

en ja hoor.. ik ging weer

 

Nu ik zaterdag in Den Haag was geweest kon ik deze zondag naar de Cross xxl,  vriend Marco was er ook en tot mijn grote verbazing en verrassing kwam vriend Niels ook, geweldig wat heerlijk dat hij erbij was.

Hij gaf meteen aan mij de steen die hij voor mij had meegenomen uit Kenia, die hij had gepakt met gevaar voor eigen leven toen ze dus pech hadden op een safari trip, en nog geen 50 meter van hun af een groep hyena's stonden. dat maakt deze steen nog meer bijzonder.

Na kort te hebben bijgepraat was het weer tijd voor de cross

de warming up bestond uit drie rondes

10 airsquats

10 situps

10 slow airsquats dus in 10 tellen naar beneden

10 push ups

10 dips

10 lunges per been

daarna mochten we in de duo werken dus ik ging met MArco aan de slag

het was 10-20-30-40-50-40-30-20-10

dus dat kon je delen door twee, maar ja alles was per been 

dus het was 

leg raisers

lunges

airsquats

side raisers

geloof me je bent er wel echt even mee bezig

daarna weer in duo's de volgende wod

 50-40-30-20-10

lunges per been

shouldertaps

frontraisers

als toetje, kregen we de tabata met ronde 1 jumping jacks, en in ronde 2 burpees, en dat 8 rondes lang.

gelukkig waren Marco en ik nog niet zo ver, omdat wij niet hadden gesmokkeld bij de oefeningen dus konden diegenen die gesmokkeld hadden deze doen terwijl wij onze wod mochten afmaken  

kortom wij waren blij dat wij serieus alles hadden gedaan.

hieronder nog even de steen die ik heb gekregen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten