vrijdag 9 oktober 2020

dat doe ik zelden..

 
Ten eerste schrijf ik liever niet over mijn werk, maar dit is te mooi om niet even in de aandacht te zetten.

In mijn werk kom ik diverse leerlingen tegen die toch wel heel creatief zijn, die hun gevoelens uitten op diverse manieren. Zo ook de maker van dit schilderij, ik kreeg het te zien en vroeg meteen of ik daar een flard bij mocht maken.. wat ik eigenlijk nooit doe omdat ik werk en privé daarin behoorlijk gescheiden wil houden... maar omdat het zo mooi is, en deze flard een troost is, wilde ik het toch heel graag delen..

 

nu de zon even gaat slapen

langzaam gaat de zon naar bed

sluit de dag af met een

rode gloed

met de belofte

dat hij de volgende dag

weer terug komen zal

nu kan ik rustig gaan slapen

omdat ik weet dat de maan

elke nacht

over mijn waakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten