woensdag 7 oktober 2020

lettergrabbelton (week 41)

Je hebt alles zelf in  handen...
binnen de wetten van het grote geheel

ik dacht zelf aan een binnenpretpakket

Free
Doing what you like is freedom
liking what you do is  happines

Filosofisch gezien is het leven 
alles of Nietzsche


Te druk
niemand is te druk, het is gewoon hoe je jouw
prioriteiten indeeld

Hoe streng je ook bent in je oordeel
wees mild in het uiten ervan

Stoptober
sigaret je het nog een beetje?

Creal
marry someone who has a different favorite cereal
than you have, so they won't eat all off yours

het was weergaloos

Beschrijving
het leven is te ingewikkeld voor woorden 
probeer het niet te beschrijven leef het gewoon

wat je hart ook heeft gesloten, open het weer

je kan het zo gek niet bedenken
of het is geniaal

Illusie
optimisme de bewuste illusie dat de wereld niet door
en door slecht is
(Wilma de Rek()

Verbeelding geeft vleugels aan je ziel

die sterrenregen liet niets te wensen over

bril
Ik denk dat ik een bril moet hebben want ik zie
namelijk steeds meer mensen met twee gezichten

Dag van de dierzaamheid

Leven
Ik hoop dat er dagen komen waarop je verliefd
wordt op het leven zelf

Beperkte deugd is geen deugd

Om kraslotverslaafden te begrijpen
moet je toch even door die
eerste laag heen

Maan
Het maakt niet uit waar je op de wereld bent en hoeveel afstand je hebt
tot het persoon waar je van houdt
je kijkt naar dezelfde maan

Hoe wijzer je bent
hoe minder je praat
en hoe meer je luistert

Veeg alles weg uit je geest
en het hogere zal in je stromen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten