zaterdag 20 augustus 2016

de wereld van de kleine mannetjes en vrouwtjes

 De hele vakantie al ben ik bezig met kleine poppetjes te krijgen om deze te gebruiken voor een schoolopdracht. Gevolg dat ik inderdaad met mijn pinguin en met twee hondjes door Berlijn liep om fotos te maken, maar ook in mijn tas zat een doosje met hele kleine poppetjes om af en toe ineens een foto te maken. 

Het is vreselijk leuk om te doen, al moet ik zeggen dat een i-pad en een telefoon niet echt scherp stellen maar daar wen je aan, toch zijn er prachtige resultaten geboekt volgens mij, als inspiratie voor mijn leerlingen die dit natuurlijk gaan zien en daar bij zelf ook een opdracht moeten maken.

Ik heb zon zin in deze opdracht ik hoop dat hij zo leuk gaat worden als ik heb bedacht.











































Geen opmerkingen:

Een reactie posten