vrijdag 19 augustus 2016

de laatste dag

Het is zover.. 6 weken vakantie gingen als zand door mijn vingers, heb vreselijk mooie dingen gedaan en gezien, prachtige herinneringen gebouwd en genoten van iets waarvan ik altijd zeg het gaat te snel helaas.

De laatste dag is een feit, dus ik heb heerlijk uitgeslapen, was wel vroeg wakker maar gewoon mijn kop onder de dekens gedaan om zo toch diep te gaan slapen..  

het is dan toch gek.. je doet je best maar ik kon niet langer blijven liggen, kennelijk ben ik klaar en fit genoeg om de strijd der titanen weer aan te gaan maandag.. we zullen zien.

Heb al gezien dat het een hele volle week gaat worden waarin ik veel moet doen, maar ja dat is niet anders dat is ook prima. we gaan de eerste week maar meteen laten zien waar de grenzen liggen en ook eigen grenzen aan geven is nooit verkeerd

De hele dag toch nog even wat laatste dingen schoongemaakt in huis, wezen sporten, wat boodschappen gedaan en daarna niets meer

kortom dit is ook een kort blogje..
de laatste dag van vakantie..
eigenlijk geeft het al aan dat ik weer aan de slag moet... ik heb niet meer genoeg te vertellen om een blog te vullen...

dus daarom hieronder maar een paar leuke plaatjes






Geen opmerkingen:

Een reactie posten