donderdag 31 juli 2014

juist aan mij is een technicus verloren gegaan

Ja, hoor deze dag gaat de boeken in als dag er verbazingen. De dag begon geweldig, ik was helemaal blij, lekker gesport met Paulien, we hebben samen mijn schema gedaan, dus ik denk dat ze spierpijn heeft van hier tot Tokio, maar dat is niet erg. Daarna had ik bedacht dat ik mijn zitzak op het balkon, die gescheurd was, maar eens moest opruimen, steeds van die witte piepbollen op je balkon en door je huis is niet echt leuk, dus meteen naar de Karwei, om van die vuilstortzakken te kopen, om zo te voorkomen dat mijn hele huis onder de piepbollen zouden zitten, en tevens dat mijn auto vol zou zitten met die piep dingen. Helaas werkt het nooit zoals je hoopt, want ja hoor de zak was te klein, dus naar de praxis om daar maar afdekfolie te halen om daarna de zitzak in te pakken en dan in de auto en naar de verwerkingsstation te brengen. Zoals altijd rijd ik weer blindelings daar naar toe, maar kwam tot de ontdekking dat het hele station verplaatst is naar een plek wat ik niet weet. Dus vragen, de eerste man die ik zie vraag ik naar De Schans, die man zegt alleen maar : ïk Pool" Daar kon ik het dus mee doen, dus verder zoeken, een klusje van een half uur werd inmiddels een uur, dus ik vragen en ja hoor het was verplaatst... Na zoeken gevonden en de zitzak bleek bij onmogelijk materiaal en vormen te horen, daar kon ik het mee doen. De zak in de container en naar huis. Een goede vriend van mij zou me komen helpen, om één van mijn lampjes in de badkamer te maken, deze lamp was denk ik al een half jaar, als het niet langer is stuk, hij gaf geen licht meer, ik had er een nieuwe lamp in gedaan, maar het werkte niet, ik zat dus in bad te lezen met een leeslampje op mijn hoofd, dus ik was niet blij ermee. Ook voor de spiegel de nodige dingen doen werkte niet zoals het zou moeten werken, dus het was ergelijk, tot vandaag, vandaag zouden we de lamp van het plafond halen en helemaal klaar gaan maken. Die vriend kwam, het eerste wat hij vroeg was een lampje met een kleine fitting, dus ik heb een lampje uit mijn slaapkamer gehaald, en die draaide hij er in, en klaar er was licht.... Soms kan je je dan zo dom voelen, zo niet technisch, zo vreselijk blond.. zo inderdaad een kneus. Een half jaar lang bezig geweest met van alles en ondanks dat ik weet dat er een nieuwe lampje in is gedaan, nooit bedacht dat die lamp ook wel eens stuk zou kunnen zijn,  Bijna een jaar in ergernis omdat die lamp het niet doet. maar nu blijkt het alleen het lampje te zijn. hoe is het mogelijk. Maar goed het is prima, hij doet het weer en daar gaat het om. Dit is gewoon weer doorademen en maar heel heel gauw vergeten.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten