vrijdag 25 juli 2014

thuis

 
Na een heerlijke week in Berlijn waar de voet kilometers heeft afgelegd en gelukkig regelmatig verkoeling kreeg in en fontein, die rijkelijk aanwezig zijn in Berlijn, is het toch een beetje gek. We gingen natuurlijk weg, met net de grote ramp die zich voltrokken had, wat toch wel een beetje een angst gevoel oproept bij mij, want ja we gaan dan wel niet over een oorlogsgebied maar ja je weet maar nooit. Gelukkig ben ik heelhuids terug gekomen en dat was goed. Maandag kreeg ik een paniek telefoontje van een vriend van mij, waar ik was, omdat iemand op de Herenhof was doodgeschoten, en of ik het was, gelukkig niet, ik zat al in Berlijn toen het gebeurde. Toch is het bizar als je dan later via toegestuurde fotos ineens ziet dat jouw auto in de krant staat. alsof het niks is. De hele week er verder niet aan gedacht, wel even om 16.00 op woensdag een minuut stilte gehouden in Berlijn omdat we toch stil wilden staan bij de mensen die zijn verongelukt. Daarna veel gelopen door berlijn. De trouwe volgers op Face book hebben het al denk ik al gezien, en gelezen waar de voet allemaal is geweest. De voet is nu thuis en rust uit, daarom maar een klein stukje. en mijn auto is heel, geen lekke banden, geen kogelgaten dus het valt hier mee.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten