donderdag 3 juli 2014

aviodroom

 
Vandaag met onze leerlingen van de onderbouw naar Avio drome geweest. Ik had er nog nooit echt van gehoord maar toch het schijnt iets te zijn waar je geweest moet zijn om er bij te mogen horen. Ik ben er dus nu geweest en mag er bij horen. Het was voor mijn gevoel wel grappig maar niet echt iets waar ik nou nog een keer heen moet. We hadden mazzel met het weer, dat was prachtig, de zon scheen en we konden heerlijk op het terras zitten te genieten. Er zijn genoeg dingen te bekijken en de vrijwilligers zijn altijd bereid om dingen te vertellen over wat kan etc. Soms zagen we leerlingen ademloos zitten te luisteren naar uitleg van deze mensen. Een vervelende bijkomstigheid was dat een aantal leerlingen toch lopen te kloten en dat eentje uit het park is gezet. Dit vind ik nogal schokkend, mede omdat het een leerling is van mijn vervangende coach klas. Het verhaal hierover krijg ik niet helemaal duidelijk, maar ik ga er van uit dat als je uit een park word gezet dat het wel heel erg moet zijn. Dus dat joch heeft een probleem en zal dan ook het nodige moeten doen om het goed te maken. Verder hebben de leerlingen enorm genoten van deze dag, al vind ik het wel meer een mannending maar goed ik heb het ook naar mijn zin gehad dus dat is prachtig.
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten