vrijdag 11 juli 2014

slechts 7 weken



Vandaag is het dan zover, slechts 7 weken mag ik uitrusten en bijkomen, voor mij ligt een heel groot gat met niks hoeft alles mag, er liggen wat reizen in het verschiet, zoals Berlijn, zoals Nijmegen, misschien London of Parijs, een bezoekje aan mijn moeder voor haar verjaardag,  en dagje uit met vriendin Marlous naar de parade in Amsterdam, een dagje het paleis het loo met vriend Frans, een dagje apenheul met de 3 mannen,  en wie weet wat nog meer op mijn pad komt, ik zeg alleen maar kom maar op.  kortom 7 weken slechts gewoon mogen en kunnen doen wat je wilt zonder dat je er over hoeft na te denken. Het moment van opstaan zelf bepalen, zelf bepalen hoe laat je wilt sporten, kortom het zijn maar 7 weken, maar wat heb ik er een zin in en wat wil ik uitrusten en genieten.. heerlijk..  al weet ik die 7 weken zijn ook zo voorbij maar dat maakt niet uit, ik zit aan het begin en zie een groot bijna leeg veld waarin ik 7 weken lang niet aan banden lig.. heerlijk







Geen opmerkingen:

Een reactie posten