zondag 6 juli 2014

Relaxte zondag

 
Vandaag had ik al besloten, na een heerlijke zaterdag met vriendin Kitty, om alleen maar relaxt te doen, gewoon te genieten van de dagen en wat er zoal op mijn pad komt. Natuurlijk begon dat met het sporten, het get fit circuit, wat 45 secondes duurt per oefening, en dat 6 keer verschillende oefeningen, daarna ga je na een korte pauze dit weer doen, en dat 3 keer, dat is heerlijk omdat het gewoon zweten is en doen, niet nadenken maar wel stuk gaan. Daarna de core de buik en rug en dat is ook afzien, maar zoals ik al zei, het is heerlijk om af te zien. Daarna ben ik echt de rust in gegaan, lekker onder de zonnebank en genieten van 20 minuten half slapen, half suffen en allerlei gedachten door je hoofd laten gaan om niets mee te doen maar te laten zijn, zo komen vaak bij mij de beste ideeen, dus dat is heerlijk. Daarna was het tijd voor de Kettle bell, dat is de nieuwste ontdekking van mij, sinds een aantal weken doe ik dit, en dit is zwaar, zweten, afzien, doodgaan en toch daarna weer doorademen.. gewoon heerlijk en het werkt erg, zeker toen ik hoorde dat het buiten gegeven werd, even had ik de angst dat we om het gebouw moesten rennen maar gelukkig hoefde dat niet. Al besefte ik toen nog niet dat er nog een killercircuit er achter aan komt.. Het was uiteindelijk goed te doen, maar zo vermoeiend. Na de kettlebell, me snel omkleden en naar huis, daar een heerlijke bad nemen en dan naar een lunch afspraak met vrienden die ik heb leren kennen in de sportschool. De lunch zou bestaan uit alleen maar vegetarische producten en alles zou uit groente komen. Het was heerlijk deze lunch zeker omdat we buiten zaten en konden genieten van elkaar, van het bij elkaar zijn en kletsen over van alles en nog wat, de tijd vloog om en voor ik het wist was het ineens 18.00 uur dus naar huis, moeders bellen om half 7 en daarna was het mijn avond waarin ik niets hoef en bijna alles mag.. Heerlijk zon zondag ik kan het een ieder aan raden..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten