maandag 7 juli 2014

everybody loves Raymond (tv serie)

 
 
Ik moet bekennen, dat ik helemaal in de ban ben geraakt van deze tv serie. Ik hou ervan, niet te moeilijk te doen en gewoon dom kijken naar een serie die je een half uur van de straat houd, of net voor het slapen gaan, lekker even een half uurtje voor de ogen gaan sluiten genieten van een leuke serie. De afgelopen maanden was het dus de bovengenoemde serie, en ik heb genoten, wat zijn het een leuke stel spelers bij elkaar, en wat waren ze goed op elkaar ingespeeld, heerlijk. Aan het eind merk je wel dat ze een beetje de inspiratie zochten, ze namen steeds meer nieuwe mensen erbij die iets aan de serie moesten toevoegen, en soms was het inderdaad een gouden greep, soms een fiasco zoals de broer van Amy, Peter. Ik had niets met die personage, daar in tegen de ouders van Amy, geweldig, vooral de moeder, heerlijk mens. Mijn grootste zwak is wel de moeder van Raymond, wat een heerlijk mens, zoals vriend Frans als zei, ze weet met een vriendelijke glimlach de meest afschuwelijke dingen te zeggen, en kijkt er dan bij dat je alleen maar denkt dit kan niet. Ik moet ook vreselijk lachen om Debra die het doorziet en die zo haar best doet om er niet voor de zwichten maar toch gebeurt het steeds weer. Geweldig. wat een enig serie, een aanrader voor de zomervakantie, of als je je een dag niet helemaal lekker voelt, gewoon kijken en genieten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten