zondag 13 juli 2014

dag 2, nog 48 dagen te gaan

 
dag 2, ik weet niet of ik dit zo blijf volhouden om elke dag iets te schrijven over mijn vakantie, omdat ik nog genoeg andere dingen mee maak, maar deze zondag was toch wel heel bijzonder. begonnen met het get fit circuit, en dat is zo heerlijk, al moet ik zeggen voordat ik begin dat ik alleen maar denk, mijn hemel waar begin ik aan, dat ik na ronde 1, bedenk ik ga dood, na ronde twee denk, ik overleef dit nooit, en na ronde drie denk, goh ik leef nog.. daarna de core, is ook afzien, het is intensief, en als ik denk hoe ik hem doe, weet ik dat er ergens onder de isolaag een goddelijke sixpack zit met broodjes om van te smullen, het is alleen zo jammer dat ze zich niet willen laten zien, dus daar zal ik mee moeten leven.  Na het get fit en core, ben ik snel even onder de zonnebank gaan liggen, om niet te veel af te koelen en om toch wat te doen aan een gezondere uitstraling, al moet ik bekennen dat ik soms fotos zie van mezelf wat minder gezond en vind dat dat beter sta, dus ik denk dat ik daar maar voor ga, minder gezond eruit zien, dus heel lang doorhalen in de nacht etc. Na de zonnebank het kettle bell, gedaan, voor het eerst was er een ex leerling van mij bij, en dat vind ik grappig, hij doet het en ik zie hem afzien, en dat was het ook. Het circuit dat was uitgezet was afschuwelijk zwaar, het leek zo simpel maar het was zwaar... als je dan ook nog bedenkt dat je alle oefeningen 2 keer moet doen, en dat er een stuk touw ligt, en dat lijkt niet moeilijk, maar die moet je dan gaan bewegen, ik wist niet dat je ook bij kettle bell dood kan gaan, ik zag bij een ex collega totale waanzin in haar ogen. ik heb haar na die tijd ook maar gevraagd of ze aan een leerling dacht die ze aan het straffen was, maar dat was dus niet het geval. Het is afzien maar gezellig en na afloop denk je dan ik heb het toch maar mooi even weer gedaan. Aan het einde mochten we touwtrekken en natuurlijk zat ik in het winnende team, als sterke man heb ik met 2 anderen drie wel hele grote sportvrouwen die ijzer sterk zijn en goed getraind toch maar even laten voelen wat het is om te verliezen... het was erg grappig om te doen.  Lekker naar huis en in bad. dat is mijn methode om zoveel mogelijk mijn spierpijn tegen te gaan, daar heb ik totaal geen zin in namelijk..
Een heerlijke rustige middag gehouden en om 18.00 kwam vriendin Heleen mij halen om uit eten te gaan bij de Turk die ik al vaker heb genoemd, ik was hem een beetje kwijt geraakt maar inmiddels is hij weer tevoorschijn en ik heb er naar uit gezien het is zo heerlijk dat eten en zo gezond en goed.. heerlijk  daarna nog even bij vriendin heleen wat thee gedronken en heerlijk naar huis.. Wat was deze dag ook een prachtige dag om weer te genieten met in het achterhoofd de wetenschap dat je maandag niet vroeg op hoeft en geen horloge meer hoeft te dragen heerlijk.



kettle belll,. zeker duidelijk waarom ik dit doe


heerlijke Turkse hapjes , genieten

helemaal bijkomen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten