donderdag 10 juli 2014

unituitje

 
 
Als uitje van de Unit gingen we dit keer geen actieve dingen doen maar gingen we uit eten bij het Wereld restaurant Atlantis. Dit is een groots opgezette keten waarin je uit diverse keukens en stromingen kan eten.. Diverse keukens zijn vertegenwoordigd en er is dan ook een ruime keus uit heel veel eten........ De weg ernaar toe met Collega en vriend Martin, was even afzien omdat we een verkeerd adres hadden, en belanden bij een friettent aan de kant van de weg, maar doordat we toch wat verder keken vonden we uiteindelijk het restaurant. Vond het wel heel bijzonder dat alles bij dit plein in het roze was, de parkeer vakken de zebra's kortom een keer geen saai wit en zwart maar gewoon met een andere kleur. Vond het leuk en niet alleen omdat het roze was.  We waren keurig op tijd dus nog snel even de vrijbuiter in waar je dus van alles kan kopen voor de camping en natuurlijk  ook leuke dingen voor de heb. Ik heb me ingehouden tot aan de kassa daar zag ik zwarte sporks liggen en die wilde ik nog, had wel een grijze maar ja zwart is wat beter bij mij past dus.. die zijn mee genomen voor slechts 1,99 met 20% korting. Daarna naar het restaurant met elkaar, waar je voor 30 euro je ongans vol kan eten, waar je zoveel kan drinken als je wilt, kortom een  schransfeest waar je u tegen kan zeggen. Het gekke is dat als je binnenkomt in het geheel je alleen al dat eten ziet dat je maar aan  één ding kan denken, dit is morgen weer afzien met eten.. dit is weer letten op wat ik eet etc. Bijzonder vind ik wel dat er heel veel verschillende soorten mensen zitten en niet eens allerlei mensen aan de maat maar ook gewone mensen die er normaal uitzien. Ik heb mijn ogen uit gekeken bij het eten, zo mooi opgemaakt en zoveel verspilling omdat je weet dat niet iedereen alles eet... en er na afloop zoveel in de prullenbak verdwijnt. Gelukkig zat ik aan een gezellige tafel met veel lol met mensen en waar we ook heerlijk konden kletsen, en als grote voordeel onder de airco. dus heerlijk koel . Ik ben begonnen met de sushi en daar is het eigenlijk bij gebleven, een korte uitstapje naar de chinees maar dat was snel klaar. Ik merkte wel dat het veel is en dat je voor je het weet, door te kijken naar die hoeveelheid eten je heel snel vol zit. Ik was dan ook al snel klaar met eten en vond het genoeg. Na het eten, je kon daar 2 en een half uur onbeperkt schransen,  en je volstouwen met wat je maar wilde, maar ik vond het vrij snel genoeg. Daarna aan de toetjes en dat is lekker, vreselijk wat een hoop bijzondere toetjes en ik heb me er twee keer aan bezondigd en heb vreselijk genoten hiervan.  Aan het einde is er afscheid genomen van twee collegas en konden we weer naar huis. Ik moest nog even naar het toilet, maar het was erg confronterend, je loopt de toilet binnen en meteen sta je frontaal voor een spiegel, en het gekke is je ziet meteen al het eten in je buik en de omvang van je buik.. kortom het was een afknapper dat toiletbezoek, moet denk ik weer aan de slag met mijn zelfbeeld. of zo..:-)
 
alles roze in Gouda zelfs de
mannen lopen met roze polo's

een spork

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten