dinsdag 7 december 2021

s10

 

Hmm, S10 ken ik als afslag naar ergens in Amsterdam, maar niet als iemand die muziek maakt, die zingt in het Nederlands.

Dus nadat ik had gehoord dat Armin van Buuren iets had ingezonden en was afgewezen, dacht ik maar 1 ding. hoe durven ze.. een top dj met prachtige songs en wat hij maakt is met de juiste artiest altijd een feestje.. dus ik begreep dat niet.. tenzij.. maar dat is niet aan de orde ik ga niet zwart denken.

Ik denk dat dit een mooie uitdaging is voor S10 om zich in ieder geval aan Nederland te laten zien, dat ze in het Nederlands gaat zingen, is ook wel bijzonder, en daar heb ik wel respect voor, tenslotte hebben we ooit met Teach in ook gewonnen, met Dinge dong in het Nederlands, heeft Ruth, Edsilia hoge ogen gegooid kortom waarom niet. wat kan er nog mis gaan.. Vergeet ik even die andere S die was ingezonden die eigenlijk niet zo heel ver kwam. zou natuurlijk kunnen liggen aan de S in een voornaam

Wel vind ik het opvallend dat er expliciet bij vermeld staat dat de gehele selectiecommissie achter deze keuze staat, dat zet mij aan het denken..  was dat bij de vorige inzendingen niet het geval? of is dit iets om zich zelf in te dekken. ik heb geen idee maar vind het een bijzonder opmerking die eigenlijk kant  nog wal draagt

Om eerlijk te zijn ik had nog nooit van S10 gehoord op muzikaal gebied maar bedacht me dat het waarschijnlijk wel erg mooi is en wat ik zo hoorde heeft wel iets lieflijks iets moois maar of etc.. daar durf ik nog geen uitspraak over te doen

We zullen zien maar 1 ding is zeker we zullen wel weer de zuurpruimen en de overdreven enthousiastelingen hebben die weer van alles beweren en ik wacht af wat er gaat gebeuren en vooral of het wel doorgaat .. dat is nog even een belangrijk aandachtspuntje

hieronder in ieder geval wat liedjes van haar en natuurlijk kan de Sieneke niet ontbreken met dat draak van een lied wat de hele dag in je hoofd  blijft hangen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten