dinsdag 7 december 2021

Spreuken (2016-32)


meisje:  ik ben lelijk
jongen: ik ben zwanger
meisje: Wat??
Jongen: ik dacht dat we dingen zeiden die niet kunnen.

we hebben allemaal slechte dagen
maar een ding is zeker
geen enkele wolk is zo donker dat
de zon er niet doorheen kan schijnen
(Miranda Kerr)

this is not who i want you to see
it's just adding on weight to the darkness in me
(moddi)

de beste manier om ergens uit te komen
is om er dwars doorheen te gaan
(Robert Forst)

Nothing can dim the light
which shines from within
(Maya Angelou)

als het je niet uitdaagt
dan verandert het je ook niet

iedereen zei dat ik het niet zou kunnen
dus deed ik het

things do not happen
things are made to happen
(John F kennedy)

je kunt prachtig zijn op je dertigste
charmant op je veertigste en
onweerstaanbaar voor de rest van je leven
(Coco Chanel)

Soms denk ik dat een soulmate iemand is
die jou op en top jezelf laat zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten