dinsdag 14 december 2021

nummer 1


 Het is bijna een wonder.. ik had dit niet zien aankomen, laat staan verwacht, soms zijn dat wat het is prima en geniet je zoals het is totdat.. juist die ene.. die de juiste snaar raakt.

Juist die ene die je laat inzien dat het je nog beter kan raken dan je gewend bent, dat het je overrompeld en je totaal verbijsterd zit te kijken in eerste instantie.. 

Dan dat je de hele dag loopt te zingen en blij bent als een kind.

 Het gevoel valt soms niet te omschrijven waarom juist het die ene is en niet die andere.. 

Kortom het is gelukt.. .naar jaren wachten was hij daar een prachtige kerstcadeau, mijn kerst kan niet meer stuk.. wat zal het genieten zijn als ik onderweg ben naar mijn moeder op kerstavond om daar de eerste kerstdag met haar te vieren, wat zal ik genieten onderweg om samen te zingen.

 

Kortom na jarenlang als favoriete kerstlied het prachtige lied van Mud te hebben gedraaid met Lonely this christmas.. ik kon me geen mooier lied voorstellen, dit was het lied wat ik wilde horen en kon het niet vaak genoeg horen.. maar helaas is dit lied gezakt naar de tweede plek.. hij blijft dierbaar voor mij maar dit jaar is volgens mij de ultieme kerstlied gemaakt... die voor mij alle kerstliedjes ergens overbodig maakt en zeker die van Mariah Sherry..... die is ook zwaar overschat vind ik.., heb altijd het idee dat ze te veel heeft gedronken en daarna dit lied is gaan zingen... dus ik geniet nu extra als mijn nieuwe nummer 1  op de radio komt 

geniet met mij mee... dit is zo gaaf en zo mooi

 de absolute nummer 1


 en dan toch nog maar even mijn nummer 2


en dan toch nog maar even mijn nummer 3 waar ik altijd prachtige herinneringen bij heb aan mijn tijd bij de opleiding tot docent. en dan in deze uitvoering kippenvel
 
The first noel van Ella Fitzgerald..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten