vrijdag 17 december 2021

het schilderij

 

 

 Vriendin Marlous stuurde me maanden geleden een foto van een schilderij wat ze had gemaakt. Ik was diep onder de indruk en vroeg haar om een keer iets voor mij te schilderen. Dat wilde ze graag doen en ik moest zelf een foto aanleveren.. dan zou ze kijken of het ging lukken. Ze zag er wat tegen op omdat ik het schilderij in zwart en wit wil. Door mijn vakanties in Berlijn wist ik dat ik een stukje streetart. Terwijl ik door mijn foto’s struinde kwam ik 2 foto’s tegen die ik de moeite waard vond om voor mij te schilderen. Aan haar heb ik de keus gelaten welke het zou worden . Zodat dit voor mij ook een verrassing zou worden. 

Afgelopen donderdag had ik met de dames / vriendinnen van de sectie cultuur een etentje bij mij en had Marlous het schilderij bij zich. Ik ben erg onder de indruk al was ik steeds op de hoogte gehouden van de stappen die ze had gedaan. Kortom ik heb een prachtig schilderij erbij in mijn woonkamer. De klok was ik toch al een beetje zat, dus ik heb  op die plek maar meteen dit schilderij neergehangen.. misschien dat hij nog gaat verhuizen naar een andere plek in de kamer maar ik ben er super blij mee

 

 Stap 1


Stap 2

Stap 3 

hoe hij echt is geworden



Geen opmerkingen:

Een reactie posten