zondag 6 december 2020

Sinterklaas pakt uit.....

 

..... en wij pakken het uit.....

..met bezwete lichamen....

 

En zo begon het....

Aangezien we in de Sinterklaas tijd zitten, bedacht ik een WOD voor de twee Benjamins..

De sinterklaas WOD2020

Deze wod hield in dat ze van mij   eerst een ABC kregen van letters met diverse oefeningen.

Het was een strak plan van mij.. ik had bedacht dat ik deze les zou geven aan de Benjamins als we nog niet in groepsverband zouden mogen trainen.. Daarbij wilde ik voor allebei een origineel gedicht maken voor ze, een persoonlijk gedicht waarbij ze de rood gedrukte woorden moesten doen, en als slot kregen ze dan een chocolade letter, maar helaas het ging niet door.. we mogen weet in groepsverband.. en dat is ook prima.. .maar hij is te leuk om hier niet te plaatsten.

(Daarnaast had ik 6 enveloppen waarin een Sinterklaas liedje zat, in dat liedje waren een aantal woorden rood gemaakt, en deze woorden moest je dus maken, met de oefeningen per letter.)

Kortom het was enorm creatief , je kon bijna alles met lichaamsgewicht zijn,.. en natuurlijk zat er ook een rust moment in bij de Q en X die zaten namelijk zeker niet in de liedjes dus dat is wel aardig dan denk ik.



De Sinterklaas WOD

Elke letter heeft een aantal oefeningen, die moet je doen

Kijk naar het liedje, de rode  woorden moet je doen

Veel plezier

Materialen..

Matje

handdoek

Springtouw, KB voor swing en kb voor trusters, snatch,  manmakers.

 

A= 5 push ups

B= 10 lunges per been

C= plank 60 sec

D= 15 squats

E=10 sit ups

F= 10 jumps squat

G= 10 jumping junges

H= 50 x touwtje springen

I=10 commando’s

J= 6 manmakers

K=  10 leg raisers per been

L= 20 pinguins per kant

M= 10 crunches

N= 20 kb swing

O= 5 burpees

P = 20 jumping jacks

Q= 4 x salto achterover

R= 10 snatsch per kant

S= 10 naam kwijt(pull over)

T= 10 trusters

U= 10 military press

V= 10 sit up met kb boven je hoofd houden

W= 10 row per kant

X= 30 minuten rust

Y=  Sinterklaasliedje zingen

Z= 60 seconden Wall zit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten