zaterdag 19 december 2020

kei van mij....

 

Al eerder liep ik in Alphen en zag ik een kei liggen op een bankje. ik keek hem , zag hem en dacht goh wat grappig streetart.. en ben verder gelopen.. 

Later zag ik er weer eentje liggen, een prachtige met een leuk poppetje erop met de tekst lief. dus die heb ik in mijn zak gestoken. Uiteindelijk heb ik hem een muur geplakt in mijn werkkamer.... in het kader van.. streetart maak ik aan de muur.

Vandaag was ik op weg naar een vriend van mij die herstellende is van corona, ik loop vanuit mijn huis naar hem toe, is ongeveer 4 km, daarna lopen we een stuk of stukje, wat  hij zo aankan, en daarna loop ik weer terug naar huis  ook weer 4 km. dus vandaag heb ik 16 km in de benen volgens deze berekening maar het is zoals zo vaak meer..

Maar goed vandaag vond ik mijn tweede steen, de kerstman en dacht meteen die neem ik mee voor aan mijn muur..  denk dat ik daar maar een hobby van ga maken stenen zoeken.. 

Maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt.. ik wil dan hier meer van weten. ga op onderzoek uit en wat dan vind ik op internet inderdaad de site met de naam Kei van mij.. alleen op Facebook te vinden

als info staat er dit:

"In deze groep versieren en verstoppen we stenen en keien omdat het leuk is! Let's spread some smiles!"

 

Er staat ook inderdaad geschreven dat je de stenen mag meenemen en ergens anders neerleggen of dat je ze gaat bewaren voor thuis.. en aangezien ik iets met stenen heb, heb ik ze mee naar huis genomen en aan mijn muur geplakt met speciale beton lijm..  zodat ze er leuk hangen...

Het gekke is terwijl ik liep met die vriend kregen we het over geocaching... en dat is ook leuk om te doen, een wandeling maar dan ga je opzoek naar een schat.. je stapt dus ergens uit je auto, zet die app aan en gaat zoeken of je de schat kan vinden, dat wat erin zit mag je houden. of laten liggen, maar als je het meeneemt dan moet je wel zelf weer iets terug leggen.. zo leuk

kortom deze wandeling was eigenlijk alleen maar een soort van speurtocht.. heerlijk

de door mij gevonden stenen.. tot dusver



Geen opmerkingen:

Een reactie posten