dinsdag 22 december 2020

reclames met een traan... (1)

 

Mensen die me wat langer kennen weten dat ik gek ben op reclames met daarin een verhaal, dat ik moet gaan nadenken waar gaat dit over.. waar gaat dit heen.. Soms moet ik slikken, soms krijg ik een glimlach en soms zit ik echt hartstochtelijk te huilen omdat me het zo raakt..  daarom een paar reclames die ik gewoon mooi vind, waarschijnlijk herkenbaar voor velen. en ja er zijn veel reclames bij van de Plus, die weten als geen ander hoe ze een reclame moeten maken die je wilt afzien. waarbij je van alles denkt tot dat je ziet waar het om gaat.. 

maar deze eerste.. daarbij heb ik zitten huilen, had zelfs tranen in mijn ogen toen ik hem zat,. toen ik hem afgelopen zondag vertelde aan Jay had ik zelfs een brok in mijn keel zo mooi 

en al struinend over het net kom ik steeds meer tegen.. zo mooi deze hieronder... 

ik kan er geen genoeg van krijgen.. dosseer ze anders maar maar ik denk als je ze allemaal kijkt dat het je raakt in je hart want dat doen deze reclames.. ze gaan recht in je hart.  en je gaat je ziel reinigen zoals hierboven staat.. tears are for the soul.. like soap is for the body

 dus pak wel je zakdoek erbij als je dit gaat bekijken






deze is ook zo geniaal



morgen deel 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten