donderdag 24 december 2020

pre workout... 1500 kal

Het was zover.. ik moest van mezelf weer eens flink aan de bak. moest toch wel even weer echt sporten in plaats van wandelen... Wandelen vind ik vaak net iets leuker in deze tijd, omdat je toch ook meteen buiten bent.


Nadat ik een foto had gezien van een collega van school die druk bezig was met zijn work out. to get Strong dacht ik okey dan ga ik ook maar eens voor dat Strong gevoel.. en me eens flink uitdagen

Wilde eerst mijn kerst wod gaan doen.maar dat is leuke met elkaar dan in je eentje dat is wel mijn ervaring inmiddels.. dus ik besloot om ik ben fit en doe dus doe ik met een glimlach.. om daarmee aan de slag te gaan, te gaan sporten.. het bekende principe van ik ga op reis en neem mee.. alleen ik had er een extra leuk iets aan toe gevoegd namelijk dat het getal wat staat voor de oefening dat is het aantal keer dat je hem moet doen. zo kwam ik er achter dat ik toch maar mooi even 133 burpees heb gedaan. normaal doe ik er 100....

De rest heb ik maar niet meer geteld.. dat leek me overbodig.

Mijn doel is altijd om in een wod 1000 kal te halen, dus ik had ergens in mijn hoofd het idee opgevat als ik bij 1000 ben stop ik .... maar ik ging zo lekker dat ik bedacht laat ik hem afmaken. dan maar 3 uur intensief sporten en genieten tenslotte zal het er met de kerst niet echt van komen vrees ik.. 

Dus ik was zo lekker bezig met af en toe een waterbreak, dat ik voor ik het wist zat ik bij het einde van de wod.. al moet ik toegeven dat het einde zwaar is na de burpees. maar dat moet ook tenslotte.. daar doe je het voor.

Dus toen ik besloot om terug te gaan, want ik zat nog niet op de 1000 kal. ging het weer als vanzelf. ik ging als een speer. heerlijk.. voor ik het wist zat ik al op de 1000 kal. maar dan komt dat nare stemmetje in mij naar boven wat dan zegt.. euh.. zou je hem niet gewoon weven afmaken.. is zo gebeurt.. en voor ik het wist was ik al weer druk bezig en ja hoor  in totaal 15.00 kal weg gewerkt in deze wod.. al moet ik bekennen ik ben er wel bijna 3 uur mee bezig geweest, maar ach wat maakt dat nu uit..... tenslotte is het vakantie en alles voor dat fitte lijf.. dat ooit misschien toch die six pack heeft. al denk ik dat dit een brug te ver zal zijn voor mij.

 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten