zaterdag 12 december 2020

20 km in de benen..bijna 21

 

Zaterdagochtend, een beetje grillig weer, er werd regen voorspeld maar ach dat kan de vreugde niet bederven...

Met collega en vriend Martin afgesproken om samen een stukje te wandelen. Hij is herstellende van de corona, dus na 3 weken elke dag een appje, heb ik hem voorgesteld om samen te gaan wandelen, een klein stukje voor hem, om even andere praat te krijgen en om even te werken aan zijn energielevel. 

Had met hem afgesproken dat we een klein rondje gingen doen, maar ik besloot om vanuit mijn huis naar hem toe te lopen, dat is maar 4,4 km, dus dat is een klein uurtje, dus dat stelt niets voor. dus dat heb ik maar gedaan. Lopend door het prachtige Alphen bij vlagen, zag ik prachtige dingen om foto's van te maken., wat ik dus ook heb gedaan, situaties waarbij ik meteen een titel en een gevoel kreeg voor een flard.. dus die zullen ter zijne tijd wel komen dat kan niet anders.

De wandeling naar het huis van Martin verliep goed, ik ben niet eens verdwaald, alleen heb ik erg lang lopen zoeken naar zijn huis, en ik kwam steeds uit bij een bejaardentehuis maar zo oud is hij nog niet.. dus dat kon niet totdat ik ontdekte dat ik dus het verkeerde huisnummer in mijn hoofd had.. dus toen ik dat doorhad had ik hem zo gevonden. 

Samen een mooi stukje gewandeld, door een stuk gebied wat ik niet ken, dus dat is wel mooi, daarna Martin weer naar huis gebracht en ben ik verder gaan lopen, het gekke is ik sla aan het dwalen met als gevolg dat ik dus voor ik er erg in heb 20 km loop, wat goed is natuurlijk...  alleen dacht  ik dat ik nu wel genoeg punten zou hebben ,maar nee hoor moet nog 2 km lopen denk ik voor de laatste 9 punten.. dus die ga ik nog maar even doen morgen. zal maar een brief gaan posten of zo.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten