woensdag 18 november 2020

ik ga op reis en neem mee ...mijn mooiste glimlach

 
 Ik mocht weer een training bedenken voor de woensdagavond, 
zolang we niet kunnen sporten in groepsverband doen we het in kleine groepjes

Ik probeer steeds de training zo te maken dat hij heel goed individueel te doen is, 
dat moet lukken dan toch.

Dit keer dacht ik, kom laat ik een keer leuk zijn, ik hou namelijk van veel oefeningen doen, in een kleine tijdsbestek van een uur waar je toch 1000 cal kan verbranden of meer.

Dit keer dus het alom bekende spel
Ik ga op reis en ik neem mee, 
die ik de prachtige naam gaf:
"Ik ben top fit dus doe ik dit met een glimlach"

16 oefeningen die ze met gemak kunnen doen volgens mij, niet te zwaar maar wel pittig omdat je eerst heen gaat met steeds een oefening erbij, die met het getal ervoor correspondeert.. en als je bij de  16 bent, dan doe je alles nog een keer 16 en dan ga je weer terug naar 1,.. dus het worden steeds minder..

ze zullen zweten die Benjaminnen..
 
hmm helaas haakten de Benjaminnen af. gevolg dat ik er bijna alleen voor. maar daar was de rots in de branding Richard mijn maatje bij de KB, dus die heeft het zweten geroken.. wat hij al 2 weken niet heeft geroken..  
Het was erg gezellig zo met elkaar, naast hard getraind hebben we ook vreselijk veel lol gehad
 
Moet wel zeggen dat ik in het begin van de training dacht dit is te snel klaar, ik zat al te denken wat moet ik dan gaan doen.. maar gelukkig, was het eind loei zwaar.. slopend.. ook bij mij verdween de glimlach.... bij Rich is hij niet eens geweest die glimlach.. ja bij de eerste twee oefeningen..
 
Helaas konden we niet ook nog terug, daar was hij net te lang voor, dus hebben we afgesloten met planken.: plank recht, dan schuine plank links, dan plank recht, dan schuine plank links, dan rechte plank
De avond vloog om en hij was toch leuk om te doen..  heerlijk
wel weer mooi even dik 700 cal verbrand
 
 

Ik ben topfit dus doe ik dit met een glimlach:

( het bekende spelletje ik ga op reis en ik neem mee.

Het getal voor de oefening is het aantal dat je moet doen, en steeds weer terug., dus eerst 1, dan 1 en 2, dan 123 etc…)

1.             Lungen links rechts

2.            Sit up

3.            Push up

4.            Squat

5.            Kb swing

6.            Crunches

7.            Naam kwijt

8.            Snatches  4 links en  4 rechts

9.             Pinguin

10.                 Burpees

11.         Jumping jacks

12.                Trusters

13.                 Deadlift

14.                 Row  links 7 rechts 7

15.                Sumo squat

16.                De heilo 8 links 8 rechts

 

Daarna weer terug.. als we daar aan toe komen

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten