zaterdag 21 november 2020

17 kilometer


Alles voor de punten zo zou deze blog ook kunnen heten... ik  had namelijk deze week totaal geen tijd om te gaan wandelen.. had wel wat gelopen, maar de donderdag dat ik altijd na school loop, tenminste als het droog is, viel in het water.. ik kreeg om half 9 het bericht dat ik moest invallen.. gevolg.. juist.. ik moest heel snel naar school, dus de auto ging mee en niet de benenwagen..

Achteraf was ik erg blij want toen ik uit was, bleek ineens dat het stortregende.. ik dacht alleen maar ik zou er nu toch in moeten lopen  wat een hel.. dus het was maar goed ook dat het niet door was gegaan.

Maar ja. die 250 punten en als ik dat elke week haal, dan heb ik in een maand 1000 punten die ik kan inwisselen voor een pathe bon, en dus kan ik gratis na de film.. en kan ik ook vrienden meenemen op een goedkoop avondjes uit, is toch prachtig om te geven en te doen.

Kortom het voornemen was om maar eens 15 kilometer te lopen en eventueel iets meer.. dat iets meer is gelukt. dus zondag nog 3 km en dan heb ik de punten binnen..

Onderweg heerlijk lopen denken, boel op een rijtje gezet, nog even met een collega gebeld die thuis is wegens het virus, dacht beur hem even op, weet niet of het werkt als ik lekker buiten loop te genieten en hij verplicht nog 10 dagen binnen moet blijven.. maar ja.. 

Onderweg genoten van de laatste restanten van de herfst.. prachtig om te zien.. ook heerlijk om weer wat foto's te schieten. 

Onderweg na ongeveer 7,5 km lekker een appel gegeten.. en besloten om lekker een stukje van het meer te pakken,  helaas kwam ik iemand die ik vaag ken ,die een vader bleek te zijn van een leerling van mij,  maar ja diegene wilde wel een gesprek met mij.. gevolg ik moest uit mijn cocon stappen en  dus sociaal doen..  dat lukte me, maar ik dacht steeds hoe kom ik ervan af.. ik wil gewoon lopen..

Gelukkig komen er altijd kruispunten.. dus ik zei heel mooi, welke kant moeten jullie op.. dus ik moest natuurlijk de andere kant op, dat kon niet anders..  was nog even bang dat hij zou zeggen, nou via die kant kan ik ook wel.. maar gelukkig zo slim was hij niet..

dus ik dacht zo mooi, het gevolg was wel dat ik compleet van mijn route afweek, en dus ineens een giga omweg maakte. ineens dus door de raadhuisstraat moest, een stukje Kerk en Zanen, om zo uiteindelijk  via mijn sportschool, naar het bospark te lopen, waar ik op een bankje mijn salade heb gegeten  en besloten om de route toch maar weer te veranderen.. besloten om maar via de Juliana brug te lopen en dan zo de hoofdstraat in en dan naar de oudhoornse weg te lopen. zodat ik lekker langs de Rijn kon lopen .helaas was ik even vergeten dat ik dan wind tegen had maar ach. de elementen van de natuur zijn er niet voor niets.. 

Wat is wandelen toch heerlijk toch maar mooi even 1281 km verbrand.. kijk daar doe ik het voor.. zijn tenminste die chocolade pepernoten ook weer verbrand.





 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten