woensdag 25 november 2020

boerenkoolstampot met hindernissen....

 

Ach mijn dagje was een dagje met hindernissen, maar ze zijn genomen en goed genomen ook gelukkig het  begon met een telefoontje van mijn tandarts, of ik vandaag tijd had om mijn kroon vast te laten zetten, nou altijd.. graag zelfs, tenslotte zat hij al een tijdje los en er stond een afspraak in de kerstvakantie. Dus nu ik toch thuiswerk geen punt. Om 13.00 kom ik daar terecht.. ,mooie tijd, alleen gooide dit wel al mijn plannen in de war, dus moest ik gaan kijken hoe en wat. Ik wilde perse wandelen, dus dat moest hoe dan ook gebeuren. Dus om 10.00 ik de deur uit en een slim rondje uitgekozen zodat ik eindigde bij de Liddle en daar meteen wat boodschappen kon gaan halen....


Alles liep gesmeerd, keurig om half 12 weer binnen en dus tijd genoeg, had bedacht dat ik ook naar de tandarts ging wandelen, zo ver is het niet en het is lekker loop weer. Dus terwijl ik in de keuken stoom mijn salade te graan eten bedenk ik me, goh ik kan wel eens alle boerenkool dat in de diepvries ligt op maken, maak ik een stamppot van met paprika, ui, vegetarische shoarma reepjes er in. Dus vol enthousiasme aan de slag. De aardappels geschild de uien gepeld, de paprika gesneden, kortom dat in de pan, de aardappels alvast buj


Geen opmerkingen:

Een reactie posten