zaterdag 13 juni 2020

samengeknepen billen en hand in een wespennest



Het is prachtig weer, ik kijk naar buiten na de prachtige regen en onweersbui met bliksem, waar ik van heb zitten te genieten in de stilte van de nacht... op mijn balkon..  zo mooi het voelde echt als een zwoele zomeravond... wat wil een mens nog meer om van te genieten...

Dus toen mijn ogen en lichaam er aan toe waren om mijn witte vriend te verlaten.. ben ik eerst uitgebreid gaan bedenken wat ik aan zou trekken, het weer oogt heel warm. dus voorzichtig een naakt been op het balkon gestoken en ja het was warm.. dus het werd kort zomers in de zomerse kleuren black/ black..

Mijn ontbijtje gemaakt en besloten om vroeg te gaan wandelen dit ook om te voorkomen dat ik zo laat weer thuis ben, ik wilde ook nog lekker op mijn galerij zitten in de zon en dromen van en staren en wat lezen.. het is zaterdag tenslotte.. weekeinde.


Goed gemutst ging ik aan de wandel... het ging lekker, onderweg kwam ik een leerling tegen, helemaal blij mij te zien, ik ook om hem te zien, altijd vind ik dat leuk om leerlingen en oud leerlingen te zien.  dus ik liep lekker verder.. genieten van de zon. die was heerlijk.. en ook van het weer, van de sfeer die er is als je buiten loopt met heerlijke muziek op mijn oren.. ik was weg van het nummer watermensen, love for sale, femme fatale.. en natuurlijk make me smile.. geweldige loop muziek om in de sfeer te komen..  genieten...

Terwijl ik niets vermoedend liep te wandelen begon het wat te rommelen in mijn darmen.. niks bijzonders dat is iets wat vaker gebeurt.. zeker als je wat te veel sorbitol hebt binnengekregen.. en dat had ik de dag ervoor.. dus ik vond dat niet gek.. totdat ik dacht ik moet wat lucht kwijt.. maar dat was het slechtste idee wat ik kon krijgen. halverwege de geplande toch, met geen mogelijkheid om af te slaan..  bleek het woordje lucht een hoopvolle gedachte.. dus ik voelde het komen en dacht nee, dus billen samen en doorlopen in de hoop dat als ik flink zweet de boel misschien wel inklinkt. of zo iets dappers je weet het tenslotte nooit.

Dus terwijl ik zo rondliep kwam ik eerst een aantal oud leerlingen tegen van de isk, geweldige gasten die heel druk bezig waren met trainen en ze zag er stuk voor stuk strak en zeer gespierd uit maar conditie hebben ze niet dat weet ik maar dat is niet erg.... dat komt ooit wel..   Terwijl ik weer een stuk verder liep kwam ik een andere oud leerling tegen met zijn eigen sportschool,  ook heerlijk staan praten ga binnenkort maar eens bij hem kijken dat heb ik beloofd vind ik leuk en altijd gezellig... daarna nog twee leerlingen die dapper aan het hardlopen waren dus groeten en door rennen zij en ik lopen maar leuk het kleurt mijn dag.. besef dat toen ik hier 25 jaar geleden kwam wonen dat ik dacht. wat moet ik hier..  ik voelde me zo verloren en eenzaam..  en nu kom ik zoveel mensen tegen die mij groeten en het leuk vinden mij te zien. geweldig . dat is groei en voelt zo goed

Maar voor ik ging wandelen had ik me weer eens in de nesten gewerkt, had  op facebook iets gelezen over dat men vind dat regels moeten stoppen, dat we ons er tegen de overheid moeten keren, dat het in strijd is met  onze grondwet het recht op vrijheid etc.. en ga zo maar door... stom als ik ben schrijf ik ook nog.. dat ik het jammer vind dat men niet beseft dat dit even moet, ,dat men eens moet gaan praten met de mensen op de ic, of mensen die een dierbare hebben verloren door dit virus...  maar dat was water op het vuur..

ik heb nog een poging gedaan door te opperen dat als ze vinden dat ze het zo slecht in Nederland hebben, dat ze alle vrijheid hebben om te emigreren naar bijvoorbeeld Amerika.. maar zoals te verwachten werd er geschermd met vrijheid van meningsuiting.. ik zucht en bedenk ik was dom met dat ik reageerde, niet meer doen,.. maar hoor de stem van een hele dierbaar collega in mijn oor... "Van domheid kan je niet winnen"daar hou ik dan maar aan vast... en mezelf verboden op dit soort onzin nog te reageren.. doe ik dat wel.. dan moet ik verplicht 100 burpees doen... dus ik zal het afleren.

Uit frustratie na mijn wandeling van 11 km waarbij ik 850 cal heb verbrand.. ben ik maar eens naar de aardbeien drive in gereden om daar heerlijke aardbeien te halen..







Geen opmerkingen:

Een reactie posten