vrijdag 26 juni 2020

het moest er een keer van komen...



Eindelijk heb ik dan tijd om me eens goed te verdiepen in een andere bank..
de banken die ik heb zijn duidelijk aan vervanging toe vind ik.. dus er moet iets gebeuren, er moet een nieuwe bank komen.

Voordat ik daar echt naar op zoek kan gaan moet ik eerst nog een ochtend me verdiepen in alles wat de leerlingen hebben gemaakt, maar ook in de nodige dingen doen, zoals een pakketje halen bij de post, tevens  bloemen halen voor in huis, kortom heel veel te doen, en dat maakt het wel weer erg leuk ook.

Natuurlijk moet ik ook nog 3 uur mooi wezen voor de klas, en in mijn hoofd spelen dan een aantal zaken af,  is het handiger om meteen uit school de auto te pakken en naar de bank ik al maanden in mijn hoofd heb  te gaan kijken, dat ik die mooi vind.. wat is het dat ik deze bank juist zo geweldig mooi vind..  de strakheid etc 

De kleur twijfel ik nog over wil ik echt een zwarte bank of wil ik een hele donkere grijs... het lijkt wel dat ik met het verstrijken der jaren steeds minder zwart in mijn huis wil,.. steeds meer richting lichtere kleuren wil maar wel in de schakering tussen zwart , wit en grijs en zilver.

Toen ik net in Alphen kwam wonen wilde ik dat alles zo zwart mogelijk was.. maar er lijkt een kentering te komen. wat wel erg leuk is..

Dus vol enthousiasme ging ik naar Nieuwegein waar volgens mij de bank der dromen zou staan.. ik had een model in mijn hoofd, zie hierboven dat is wat ik wilde..

MAar zoals zo vaak zat hij niet, veel te zacht. dat wilde ik niet, ook vond ik de zit te diep waardoor je of altijd met opgetrokken benen daar moet zitten of dat je onderuit gezakt zit.. ook niet mijn ding.
tevens heb ik vrienden met korte beentjes, en dus hou ik daar wel rekenschap mee, al zal me dat niet belemmeren als ik denk deze bank zit wel heel erg lekker... en dit past me het beste.. dan moeten zij maar met een kussentje in de rug het is niet anders.. maar toch. ik wil zelf ook niet een te  diepe bank..ga je alleen maar hangen..

Maar goed die bank viel af. en dan raak ik het kwijt. ik dwaal door zon winkel als Sneeuwwitje op zoek naar een schuilplaats maar verdwaal hopeloos, ik ga zitten op diverse banken en denk .. ik weet het niet.. en ga zo maar door.. Aangezien een bank best een grote uitgave is, wil ik er echt 100% achter staan wat ik koop, er was 1 bank die zat heerlijk maar zijn leuning was heel breed, en aan de zijkant zat een soort versiering wat ik afschuwelijk vond..dus dan gaat die niet mee.. ik wil er achter staan tenslotte gaat een bank heel heel lang mee als je het goede doet

Kortom in anderhalve uur mijn droombank van een plaatje verdwenen, en geen andere bank gezien.. ..  dus we blijven nog maar even doorzoeken en dat is ook niet erg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten