zondag 14 juni 2020

en still going strong



Vanochtend de wekker gaat, het is zondag, ik had wat slecht geslapen vannacht, maar daar is overheen te komen, dus ik mijn bed uit..  en klaar voor de sport.

Snel ontbeten, mezelf wat aangepast aan de normen van wat ik ga doen. en dus gaan
Bij aankomst was ik eerst alleen op het plein, en dacht nog het zou toch wel door gaan, maar ja hoor het ging door

We begonnen met een opwarm rondje hardlopen , niet wetende dat dit een vast onderdeel van de training zou worden..

daarna de oefeningen.
1 minuut squats met gewicht
1 miuuut lunges met gewicht
1 minuut wallsit
dan een rondje rennen
en dit ging wel 5 keer achter elkaar.

heel vermoeiend maar de gedachte dat daarna het rondje rennen van 500 meter voorbij zou zijn was helaas wat te simpel bedacht

daarna kwam de volgende opdracht
20 minuten..
10 down up
10 sit ups
10 push ups
en ja hoor rondje rennen van 500 meter

dat was afzien
maar waar ik het meeste van hou is wel de lol met elkaar, het elkaar aanmoedigen, het elkaar stimuleren etc,  heerlijk

aan het einde kregen we nog een opdracht
10 kb swing
10 sumo squat met high pull
10 burpees en dan weer een rondje rennen

en ja ik deed het..
ik hield het vol.. al was het afzien
kwam ik rood als een kreeft naar huis en nog nooit zo bezweet geweest, nog nooit zo vaak mijn ontbijt terug gekregen maar ik heb het gedaan.. en het is heerlijk

daarna nog de laatste filmpjes gemaakt met opa Jopie voor de lessen on line..
en naar Heleen gelopen voor de wekelijkse afspraak het leven door te nemen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten