maandag 15 juni 2020

aarbeien drive in



Het was even wennen, ook even zoeken, een soort Mac Donalds maar dan met gezonde dingen. nou ja gezond. met lekkere dingen.. okey dat heeft de Mac ook voor die dat willen..

Maar aangezien ik vond dat ik al heel hard had gewerkt af gelopen week, vrijwillig nog een extra les had gedraaid, ook nog veel had gesport en zaterdag een 11 km gelopen had vond ik dat ik heus wel mezelf een keer mocht verwennen. je bedenkt altijd allerlei redenen waarom nu wel iets mag toch?

En ik geef het toe ik was gewoon bere nieuwsgierig dus en had zin om mezelf eens te verwennen

Dus afgelopen zaterdag nadat ik gewandeld had ben ik naar de aardbeien drive in gegaan  in Alphen, wilde eerst naar Hazerswoude rijden, maar daar ga ik een andere keer heen, die hebben meer keus zag ik al,  maar nu dus eerst in Alphen, het was gemakkelijk te vinden met de tomtom, even voor de duidelijkheid ik ben niet zo goed in dit soort dingen en verdwaal nog steeds in Alphen al woon ik hier al dik 20 jaar.. maar toch..  ik weet gewoon niet de weg. Rij ook nog regelmatig met mijn navigatie door Alphen.. je moet toch wat..

Maar goed ik kwam dus aan bij de kraam, stond al meteen bij het verkeerde tafeltje, het afhaal tafeltje stond ik. dus ik moest keren om bij het bestel tafeltje te komen. maar dat ging ook prima..  en daarna  kon ik bestellen, er is zoveel keus maar ik hem me ingehouden al heb ik al wel bedacht dat ik dar toch een keer heen moet als ik weer eters krijg voor toetjes dingen in plaats van alles zelf te maken

Al ontdek ik wel dit moet ik niet meer doen voor mezelf... ik heb bodem zucht het moet op en ook snel..

En nu komt de grootste uitdaging bij mij op het plein komt een kraam met juist de Spaanse lekkernij en ook aardbeien met chocolade etc..

het worden zware maanden..  maar ik blijf het negeren



Geen opmerkingen:

Een reactie posten