zondag 21 juni 2020

Dat was me mijn zondagje wel.... en hoe



Soms vraag ik me af waarom ik op zondagochtend opsta om 8.00 om dan naar de cross te gaan..
zondag was zon dag

Net je ogen open en je krijgt een bericht binnen met de opmerking. neem goede schoenen mee... ik denk meteen we gaan uit, dus voor ik mijn dure slangenleren zwart/witte schoenen uit het vet haalde dacht ik laat ik even navragen, wie weet gaan we uit eten met elkaar na die tijd... maar nee dus we gingen hardlopen oa.

Dus bij aankomst werd gezegd dat je geen matje nodig had, maar alleen maar kb's dus dan belooft niet veel goeds..

We kregen de les ...  pijnlijke benen voor dagen,....... nou zeg maar meteen al.
Maar goed toen iedereen was aankomen konden we beginnen met de warming up,
 rondje rennen 500 meter, daarna... 
50 kb swing,
  rondje rennen
 50 lunches l/r
 rondje rennen
50 snats met kb
 rondje rennen
50 clean met kb
 rondje rennen
50 lunches met kb boven je hoofd.

Dat was slechts de warming up
na deze ronde was ik al gesloopt.. en dacht alleen maar .. komt er ooit een einde aan , maar dat komt natuurlijk heus wel... maar toch..

nadat dit volbracht was.. gingen we over tot nog een marteling.. die dan heel lang ging duren
namelijk 2 rondjes rennen dus 1 km
50 squats
40 lunches  l/r
30 jump lunches l/r
20 jump squats...

en dit in totaal 5 rondjes

Ik moet zeggen, bij een paar van ons zag je de paniek in de ogen staan.. met name dat rennen.. maar toch. we gaan als een jekko.
In het begin liep ik met onze Benjamin senior en onze Benjamin junior, hard, maar aangezien ik wat langer doe over oa de lunches, gingen ze samen.. geen probleem, ik haalde ze vaak in.
ze wandelden. 
Op een gegeven moment hoefden we maar 1 rondje te doen maar dat is mijn eer dan te na.. dan ga ik toch volledig en doe ik alles...  het zijn er 2 dus loop ik 2.. ik geloof dat ik in totaal 4 rondjes heb gelopen. daarna was het tijd..
Toch behoorlijk wat verbrand.. en tevens ook behoorlijk gezweet.

Naar huis gegaan waar ik meteen begonnen met een nieuwe bundel ex. met alleen maar foto's met bloemen en natuur foto's met flarden.

Om 13.45 ben ik naar vriendin Heleen gelopen waar ik dan lekker thee drink en we nemen het leven door.. erg gezellig altijd.. om 16.00 ging ik dan terug met een tas vol heerlijke dingen uit de tuin van Ayaz. zo lekker.. en zo leuk.  Gelukkig heb ik Ayaz ook nog even gezien, die was nog even thuis, toch leuk om hem ook te zien zeker nu hij weer een jaar ouder is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten