zondag 9 december 2018

Utrecht

Je wekker horen en weten dat het niet handig is om toch te gaan, aan je lijf voelen dat je moe bent maar toch.... ik ben van de generatie tanden op elkaar en gaan, niet verder over  nadenken. Vriendin susan niet meer gezien sinds de vakantie in Parijs dus dat kon even niet afgezegd worden.

 Onderweg naar Utrecht al besloten om vriendin Kitty af te zeggen voor de zondag, we zouden naar Haarlem, en daar had ik heel veel zin in, maar de eerlijkheid gebied me om te zeggen dat ik even een pas op de plaats moest maken. even rustig aan doen, omdat ik de griep me langzaam in voelde sluiten en dus is het dan handig om even rustig aan te doen. Even een middagje in bed.. bijkomen en tot rust komen.

In Utrecht bleek dat het weer gelukkig meeviel we gingen uit van dikke regenbuien en hadden al besloten dat we anders maar naar een museum zouden gaan. maar we belanden in de starbuks en gingen daar aan de praat en voor we het wisten waren we al anderhalf uur verder, we bleven maar praten, het is ook niet gek als je elkaar zo lang niet hebt gezien moet je wel even bijpraten en naar elkaar luisteren.

We zijn niet eens zoveel winkels ingelopen, natuurlijk de flying tiger waar ze alle kerstspullen voor een euro hadden, dus daar heb ik nog even een slag geslagen, om op die manier toch aan wat dingen te komen voor de kerst en oud en nieuw.

We hebben heerlijk rondgelopen, meteen ook even een nieuwe scheurkalender gekocht maar ook een boekje over Boedapest want dat gaat de reis worden in het voorjaar. dus dat is wel erg lekker en leuk.

We hebben samen gegeten in de winkel van Sinkel en vonden het teleurstellend zowel de salade als het broodje met avocado, het was minimaal en zat weinig smaak aan en daarvoor betaalde je bijna 10 euro.. ik was niet echt er blij van geworden, heb me dan ook bedacht dat daar koffie en thee prima is, maar dat dit wel heel weinig is voor 10 euro. 1 broodje, veel sla, een ei en wat avocado.. en dan de sla met appel en brie.. 3 stukjes brie, 4 stukjes dunne plakjes appel..  en veel sla uit de zak met gemixte salade.  kortom een heftige teleurstelling

Om 17.00 zijn we richting het station gelopen om daar afscheid te nemen.. het was een middag waarin we veel hebben zitten praten wat voor mij wel ff lekker was omdat ik toch wel moe was en dus het lekker rustig aan kon doen.. 

nu op naar de volgende uitdaging het boeken van de reis naar Boedapest.. dat is nog een dingetje zag ik al

Geen opmerkingen:

Een reactie posten