zaterdag 22 december 2018

even voorstellen mijn nieuwe vriend

Het spande er nog even om of het zou lukken voor de kerst, het was super spannend.

Maar het is gelukt, ik heb een nieuwe vriend in mijn leven, eentje die ook van reizen houd, die gek is op zwarte kleding, die graag overal mee naar toe wil, die gewoon veel met mij wil ondernemen.

Ik ben dolgelukkig met hem, het is toch wonderbaarlijk dat je eerst een aantal moet verslijten voordat je de beste tegenkomt, ach ik schreef al eerder, het is een soort van snoepjes/ kleding winkel waar je in rondloopt en waarbij je van alles uitprobeert, en uiteindelijk vind je de ware.

De eerste reis die we samen gaan maken zal naar Boedapest zijn, vijf dagen in deze stad die volgens sommigen nog mooier dan mijn stad moet zijn, Berlijn, dus deze stad moet van goede huize zijn wil hij mij verbazen.

Daarna gaat hij zeker mee naar London, daar is hij erg nodig, tevens mee naar Rome/ Napels, en wie weet gaat hij ook mee op rondreis door AndalusiĆ«, in Spanje, maar dat ligt er aan hoe hij bevalt en of hij genoeg kan dragen. 

Daarna mag hij ook mee naar mijn stad, Berlijn waar ik zeker de zomer ga doorbrengen.

Gisteren kwam hij dan eindelijk aan, verpakt in een grote doos, zon mooie neutrale doos dat niemand weet wat erin zit, maar er zit toch iets moois in.

Ik heb een nieuwe reisgenoot gevonden een heerlijke koffer met veel inhoud, stevig, licht en ook nog uitbreidbaar.

Klein nadeel is wel dat je de voorvakjes niet kan afsluiten maar goed dat is dan niet anders.. maar hij blijft mooi en wat een ruimte in deze koffer heerlijk.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten