vrijdag 18 december 2015

muzikale kerst 2

treed binnen in mijn muzikale wereld


( in 2005 had ik het idee om een aantal liedjes 
op een cd te branden en daarbij meteen
ook flarden te schrijven, het werd een 
muzikale kerst wens met prachtige liedjes
die ik hopelijk hier ook kan neerzetten)
ps de linken naar het liedje staat in de titel, dus op de titel klikken en je komt bij het lied) 

 misschien ga ik wel reizen
misschien ga ik wel thuis zitten
misschien ga ik  gewoon
weer ademen gewoon leven
accepteren dat het zo is
maar wat ik ook ga doen
ik zal terugkijken zonder spijt
op wat ik heb gedaan
het afgelopen jaar
hoe het ook zal zijn
het zal goed gaan
het komende jaar

 de reis  door de wereld
van deze dagen
waar ik kom
waar ik ben geweest
altijd gevangen
in je hart
in de liefde
die er is
neem me mee
naar jouw hemel
naar daar waar
altijd
liefde is

 in perfecte harmony
hoop ik dat de
wereld gaat zingen
over het leven
dat zo bijzonder is
in perfecte harmonie
iedereen
hand in hand
zingend over
hoe we samen zijn
zonder oorlog
zonder pijn

wereldreis
om de wereld
om overal te zijn
alles vergeten
om mijn droom
te beleven
waar ik wil zijn
waar de zon
mijn hart raakt
waar sterren staan
die stralen
als lichtpuntjes 
van de nacht

groene boom
versierd met lichtjes
met ballen 
met slingers
sta naar mezelf
te kijken
als een persoon
die gevangen zit
in een kerstbal
glimlachend
zie ik 
mijn vertekend
gezicht

dansen 
door de wereld
van plezier
leven op het ritme
van de klanken
van de muziek
ritmisch bewegen
door de tijden
van vreugde en verdriet
dansen tot de nacht
het daglicht raakt
om dansend 
verder te gaan






Geen opmerkingen:

Een reactie posten