zondag 20 december 2015

Kerstfoto's die niet kunnen

Speurend op het internet kom je soms toch dingen tegen waar je om moet lachen. Ik vond deze foto's soms erg grappig, soms ook erg dom bedacht. Maar ze zijn gemaakt, zo vind ik die kaart van een familie waarbij een luipaard een hert in zijn nek grijpt, geweldig, zo ook bovenstaande foto,  dat meisje wil schrijven i love Santa.. maar ja de volgorde van de letters zijn wat moeilijker zoals blijkt. De hipster met kerstballen in zijn baard, ik zou zeggen.. Bas, tip voor jou. De engel die een keurige krans op haar hoofd heeft, met daarin echt kaarsen. ja dit gaan druppen. dus.. ja.. ineens heb je een engel die huilt, er zijn hele volksstammen die gaan kijken naar beelden die ineens huilen.. dus ik denk dat deze engel ook vaak is bezocht. Ik zou zeggen verbaas je over een kersttoilet, over sommige reclames en soms gewoon over de onhandigheid van mensen, er zitten trouwens wel een paar wat minder nette foto's bij maar ik moest wel lachen. Dit deed mij denken, aan de wippende hazen in een kerststukje vorig jaar bij Bosrand... in Alphen aan den Rijn.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten