vrijdag 1 februari 2013

Weigth Watchers

Gisteravond hadden we weer ons maandelijkse uit of bij elkaar eten met mijn vrienden. Dit keer gingen we eten in Wateringen. Ik had de hele dag al heen en weer gereden omdat ik nogal wat had te doen, dus ik moest me op het laatst nogal haasten om toch op tijd in Wateringen te zijn. Inmiddels had ik wat kadootjes gekocht voor de aanstaande moeder en vader van de ploeg en natuurlijk ook voor de opa en oma van het stel.. dus die moest ik nog snel van huis halen om niet te vergeten deze aan te bieden. Gelukkig viel de file onderweg naar Wateringen mee, maar toch zijn er dan altijd mensen die net iets langzamer rijden dan het toegestaan is, en aangezien ik nogal haast had heb ik maar wat harder gereden dan mocht.. gevolg is hoop ik dat ik geen bon heb. We hadden al eerder te horen gekregen dat we Slank gingen eten.. en vooral gezond.. dus ik was erg benieuwd, zeker omdat ik ontdek dat het dieet dat ik nu volg  wel werkt maar ik sta nu een week stil en dat is balen want ja het moet natuurlijk wel doorgaan, ik ga niet al die moeite doen om daarna ineens niet meer gewicht kwijt te raken. Ik moet zeggen het eten was prima, we begonnen met een bord uiensoep, met een schattig broodje waar kaasplakkjes tussen zaten uit de oven. Daarna kregen we een lasagne, waarvan ik in mijn enthousisasme dacht daar krijg ik best de helft van mijn bakje van op.. want ik had de speciale vegetarische versie.. maar helaas dat werkte dus niet zo.. ik kreeg het op maar heb daardoor dus weer te veel gegeten.. dus ik stond op knappen.. en ik had me nog zo voor genomen om gewoon te luisteren naar mijn lichaam en te bedenken vol is vol... klaar is klaar.. maar dat ging dus even mis.. helaas.. dus ja daar ga je al.. Na het hoofdgerecht kreeg je dus het toetje.. en dat was een smootie, zelf gemaakt met diverse vruchten en die waren ook erg lekker, ze waren gemaakt met magere yoghurt en eentje met creme freche.. heerlijk zijn die dingen, nooit geweten... Maar al tijdens het eten kwam natuurlijk het gesprek op de Weight watchers want daar komen al die recepten vandaan en aangezien het eten me erg goed smaakte, je eigenlijk gewoon blijft eten, via een punten systeem, klinkt me dit erg goed in de oren, die vrienden van mij zijn inderdaad behoorlijk afgevallen hij inmiddels in 3 weken 6 kilo zij 3,5 kilo.. dus het gaat goed en snel.. dus ik denk dat ik maar overweeg om hier ook maar aan mee te gaan doen, je eet namelijk redelijk normaal, je eet goed, je kan dus de hele dag beslissen wat je wilt eten, en een mooi bijkomende voordeel is dat groente en fruit en salades geen punten krijgen. en dat vind ik juist zo lekker als vegetariere.. en natuurlijk heb ik even gekeken hoeveel punten ik per dag mag en dat zijn 36 dus dat is best veel voor mijn gevoel.. dus ik overweeg om toch maar over te stappen.. mede omdat ik bij het shake dieet toch ook wel wat twijfels heb voor daarna.. al beloven ze dat dat niet uitmaakt toch twijfel ik aan het uiteindelijke resultaat. omdat ik gewoon niet weer die jojo in wil.. er moeten gewoon die kilos af en af blijven.... ik twijfel nog en bij twijfel is het even afwachten hoe het verder verloopt ik geef het dieet van wat ik nu volg nog een week de kans en als er dan weer niets af is ga ik toch maar over....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten