donderdag 21 februari 2013

Wortels eten..



Een vriend van vriend Frans heeft gehoord ergens of gelezen dat als je veel wortels eet je een platte buik gaat krijgen, en dat zou wel eens kunnen kloppen want ja ik heb nog nooit een konijn gezien met een bolle buik, ja okey als het een vrouwtje is en ze is zwanger van 6 konijntjes dan is het niet zo gek laten we eerlijk zijn. Daarin tegen heb ik ook nog nooit een konijn met een sixpack gezien, dus de omdat ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt en ik vandaag net heb gehoord dat er nu in totaal 9 kilo af is.. wilde ik toch eens gaan zoeken op het internet wat er over bekend is.. Natuurlijk weten we allemaal dat als we ouder worden we toch wat verzakkingen krijgen in onze darmen, in deze verzakkingen gaan dan zgn. parasieten zitten die dan gaan eten en van hun ontlasting gaat de boel gisten en krijg je een dikke buik.. niks geks mee, dat is natuurlijk zo ook die uitgezakte darmen, en geloof me zolang ze niet ergens naar buiten stulpen of dat je er over struikelt hoef je je geen zorgen te maken.. dit is heel natuurlijk als je boven de 45 bent.. Maar nu, ik aan het zoeken, want als het zo eenvoudig is om een platte buik te krijgen waarom koop ik dan en met mij velen geen kilo's wortels om dit voor elkaar te krijgen... Nou het antwoord is niet zo moeilijk, omdat het namelijk niet helemaal zo werkt.. het kan helpen.. volgens Frans en een aantal vrienden van hem werkt het en is hun buik inderdaad platter geworden, maar dat is dan niet door de wortels alleen, als je namelijk wortels eet zit je voller, en een wortel heeft nu eenmaal minder calorieën dan een gebakje of een koekje bij de thee etc.. dus je eet minder calorieën  en dus gaat je buik ook platter worden.. zo simpel is het.. maar het is wel ergens goed voor dat zeker veel wortels eten zie hiervoor het onderstaande artikel...

Platte Buik na een Wortelkuur

Tijdens het Parasieten seminar van Alan Baklayan kwam ter sprake dat het nuttig is om van tijd tot tijd een 3-daagse anti-parasietenkuur te doen. Tot mijn verbazing kwam ik dezelfde opmerking tegen in het boek "Pilze und Parasiten im Blut" van Petra Lazarus. Dus ik dacht, laat ik dat nu eens gaan doen. We deden het met z'n drieen.
Drie dagen wortelen, wortelen en nog eens wortelen. Alleen wortelen en water zijn toegestaan en dan zoveel mogelijk. Parasieten voeden zich met alles behalve wortel en verlaten hun plek op zoek naar voedsel. Hoe je het doet maakt niet uit. Koken, rauw, pureren of tot brei malen. Eind van de derde dag 's avonds eet je pompoenpitten en je sluit af met Wonderolie of Rizinusolie als laxeermiddel. Die olie heb ik nergens kunnen verkrijgen dus hebben we ons beholpen met een laxeerpilletje van de Kruidvat. 2 tabletjes met veel water innemen. Het is een kwestie van timen. 's nachts gaan de parasieten op jacht naar voedsel en de pompoen pitten verhinderen dat ze hun klauwen opnieuw vastzetten in ons weefsel. Op dat moment moet de laxatie gaan werken, dus uiterlijk om 19.00 uur de laxatie innemen. Inderdaad kwam dat na middernacht op gang, dus je hebt een slechte nacht.
Maar er gebeurt wel iets met je. Je stofwisseling gaat plotseling veranderen. Verhoogde afvoer van zuren uit het bindweefsel. En een flinke darmontslakking. Resultaat: We waren alle drie 2 kilo afgevallen( gewogen op de vijfde dag), MAAR voornamelijk afgevallen op de buik. Ik had inmiddels een beginnend zwembandje en wat vet op de heupen. WEG. Alle drie weer een platte buik. En dat in slechts drie dagen. Dat heb ik nog bij geen enkele kuur gezien! De kuur was niet leuk, gelukkig tot 3 dagen beperkt, maar wel succesvol.
ff een foto van mijn buik nadat ik 9 kilo kwijt ben geraakt..  ik geef het toe je word ook meteen veel jonger als je af bent gevallen..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten