woensdag 27 februari 2013

en toen werd het Praag


Gisteren bij vriendin Kitty, besloten dat we maar weer een stedentrip moeten gaan doen in de zomervakantie.. Na de eerste optie Istanbul, maar dat is in de zomer 45 graden en men kan dan 100 keer zeggen dat het een andere warmte is.. maar warm is het.. Dus dat viel helaas af, maar die staat nog op de rol, in het voorjaar of misschien in de herfst. Daarna hadden we het over Berlijn, maar ach dat is mijn stad en dat vind ik mooi, we dachten erover om er heen te gaan met pinksteren want de uitstorting van de heilige geest kan altijd overal dus daarvoor hoef je niet in je huis te zijn. ... maar ook dat werd verworpen omdat we niet een mooie en goede reistijd konden vinden.. het was jammer maar het is niet anders.. dus na wat praten kwamen we op Praag, dat schijnt een stad te zijn waar je moet zijn geweest. En wie is er nog nooit geweest, juist dit persoontje.. dus we hebben besloten om lekker in de tweede week van de vakantie naar Praag te gaan... heerlijk lijkt me dat ik heb er nu al zin in. We hebben wederom een mooie vlucht en een goed hotel als ik het mag geloven wat men schrijft.. dus we gaan.. We overwogen nog even om naar Moskou en st. Petersburg te gaan, maar ja dat is op dit moment, zoals ik lees in diverse tijdschriften niet zo veilig als je homo bent.. dus dat heb ik maar even in de ijskast gezet, moet er toch niet aan denken dat ik omdat ik op mannen val plotseling in de gevangenis beland.. daarom dus gewoon lekker naar Praag, ik heb er zin in..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten